ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

משרד הכלכלה מציע: מימון לימודים במקצועות טכנולוגיים

מעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח בעולם ההיי-טק, בלי לוותר על אורח החיים והמאפיינים הייחודיים של המגזר החרדי?

משרד הכלכלה מציע: מימון לימודים במקצועות טכנולוגיים



מסתבר שכיום הדבר אפשרי בהחלט. המכללה למנהל, אחד ממוסדות הלימוד הוותיקים והמוערכים ביותר, עם כ-60 שנות פעילות ענפה, פתחה את שעריה לציבור החרדי ומציעה כיום קורסים יחודיים למגזר החרדי בתחומים הטכנולוגיים המבוקשים ביותר, ותוך התאמה מלאה לאורח החיים החרדי.

לך, הסטודנט החרדי, המעוניין ללמוד קורס מקצועי שבסיומו תקבל תעודה מוכרת ותוכל להשתלב בעבודה מכובדת בתחומים המקצועיים המבוקשים ביותר, מציעה המכללה השתלב בתחומי התוכנה, המחשבים, והחשמל. הקורסים המוצעים הם: ניהול רשתות MCSA 2012; פיתוח פליקציות web/windows; בודקי תוכנה QA; וחשמלאי מוסמך. מדובר בתחומים שנמצאים כיום בפסגת עולם הטכנולוגיה והפיתוח, והביקוש להם מצד החברות המובילות בארץ ובעולםהוא גדול. בוגרי הקורסים של המכללה משתלבים בשוק העבודה, בתפקידי מפתח ובתפקידי ניהול בעולם ההי-טק והמחשבים וכן בחברות ובארגונים שונים.בסיום הלימודים מקבלים הסטודנטים תעודת מקצוע של משרד הכלכלה והסמכות בינלאומיות של חברות התוכנה המובילות בעולם, כדוגמת Microsoft ו- Cisco.

מעבר ליתרון המוחץ של פרנסה טובה ועתיד מקצועי מובטח, אחד היתרונות הגדולים הנוספים במסלולים אלה הוא העובדה שארבעת הקורסים הם בפיקוח ובמימון מלא של משרד הכלכלה, כך שהלימודים של כל סטודנט שיתקבל לקורס, הם בחינם.

תנאי הקבלה המרכזיים הם הצלחה במבחן התאמה באנגלית ובמתמטיקה, מעבר ועדת קבלה ואישור לימודים מהישיבה או הכולל.

הלימודים מתבצעים תחת ביה"ס לטכנולוגיה של המכללה למנהל, בין המוסדות הוותיקים והמובילים להוראת מחשבים והכשרות בתחום ה IT(Information Technology - טכנולוגייות מידע), ומתקיימים באחת מהשלוחות החרדיות של המכללה: ראשון לציון, פתח תקווה ונתניה.

ארבעת הקורסים מיועדים לגברים, וכמובן שבשלוחות אלה נשמרת הפרדה מלאה בין נשים לגברים.

גם שעות הלימוד הותאמו במיוחד לאוכלוסייה החרדית, ולכן השיעורים מתקיימים בשעות אחר הצהרים (3 פעמים בשבוע, 5 שעות אקדמיות כל מפגש) כדי לא לפגוע בלימודי הישיבה של הסטודנט.

הקורסים:

הקורס פיתוח אפליקציות כולל 800 שעות לימוד, והוא מתבצע בהסמכה בינלאומית של חברת Microsoft. בסיום הקורס מקבלים התלמידים תעודת גמר מטעם המכללה למנהל, וכן תעודה מטעם Microsoft לעומדים בדרישות תוכנית הלימודים. בוגרי הקורס משתלבים עם תום לימודיהם כמתכנתים בבתי תוכנה ובחברות הייטק נבחרות העוסקות בפיתוח.

הקורס ניהול רשתות כולל גם הוא 800 שעות לימוד, והוא מכין את הלומדים למבחני הסמכה בינלאומיים של חברת Microsoft לתואר MCSA 2012.

בנוסף, הקורס מעניק הכנה להסמכה לתואר CCNA של חברת Cisco. בתום הקורס מקבלים הסטודנטים תעודה מטעם המכללה למנהל ותעודה של Microsoft לעומדים בדרישות הקורס. סטודנטים שיעברו את שלושת בחינות ההסמכה של Microsoftיקבלו תעודת MCSA 2012.בוגרי הקורס משתלבים עם תום לימודיהם בתחומי עיסוק כגון: ניהול רשתות תקשורת בארגונים, בחברות ובמפעלי תעשייה.

הקורס חשמלאי מוסמך כולל 1280 שעות לימוד, שבסיומם מקבלים הסטודנטים שעמדו בדרישות הקורס תעודת גמר מטעם המכללה למנהל. בנוסף, לאחר שעברו בהצלחה את הבחינות החיצוניות של הקורס, מקבלים הסטודנטים תעודת גמר של חשמלאי מוסמך מטעם משרד הכלכלה.בוגרי הקורס משתלבים בתום הלימודים בעבודת תכנון, פיקוח וביצוע של מתקני חשמל, פיקוד ובקרה.

הלימודים מתנהלים בכיתות מרווחות ומצוידות באמצעי הוראה חדישים. לרשות התלמידים עומדות מעבדות מחשבים משוכללות ורשתות תקשורת מתקדמות.

קישורים:
לפרטים והרשמה, לחצו כאן
סטודנטים קורסים תכנות מכללה למנהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד