כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לבייב משיק קומת 'פלטינום' בירושלים • גלריה

יו"ר אפריקה ישראל חנך את קומת הפלטינום של פרויקט היקרה 7 KOOK בירושלים • בקביעת מזוזה התכבד הגר"ש עמאר • אינפורמטיבי

לבייב משיק קומת 'פלטינום' בירושלים • גלריה
קובי הר צבי



חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, השיקה אתמול (ד) את קומת הפלטינום של פרויקט היוקרה בירושלים - 7 KOOK ST - במעמד ניר ברקת, ראש העיר ירושלים, הגאון רבי שלמה עמאר, לב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל, נדב גרינשפון, סגן יו"ר אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל אפריקה ישראל, מנשה שגיב, סמנכ"ל הכספים אפריקה ישראל, אבי מוטולה, מנכ"ל אפי תעשיות, אנשי עסקים ובכירים בענף הנדל"ן בישראל.

7 KOOK ST הוא קומפלקס דירות סגור שהוקם על ידי אפריקה ישראל מגורים ושיינפלד השקעות בע"מ, והוא כולל 131 דירות מתוכן 112 דירות פרימיום, 8 פנטהאוזים ו-11 דירות משודרגות.

בנוסף, הוקמו בקומת הקרקע 11 חדרי מלון ו-12 חנויות המשתרעים על שטח של כ-1,500 מ"ר. בכך, בא לידי יישום בפרויקט חזון עירית ירושלים לשילוב דיור יוקרה לצד מלונאות.

מיקומו של הפרויקט בלב ליבה של ירושלים המתחדשת בצמוד לבית הרב קוק, הרב האשכנזי הראשון בארץ ישראל ובית טיכו, ביתם של רופא העיניים המפורסם אברהם אלברט טיכו ואשתו הציירת המשמש כיום כמוזיאון. בנקודת ההצטלבות של דרך יפו ההיסטורית עם מדרחוב בן-יהודה ההומה, המשלב אווירה בינלאומית של גלריות מודרניות לצד בתי כנסת עתיקים, גן העצמאות, מסעדות גורמה ושוק מחנה יהודה הצבעוני והססגוני. בנוסף, מיקומו הייחודי של הפרויקט מאפשר גישה נוחה לעיר העתיקה ולמקומות הקדושים בעיר.

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, אמר באירוע: "אנו שמחים להכריז היום על השקתן הרשמית של שתי קומות הפלטינום בפרויקט 7 KOOK ST פרויקט הדגל של אפריקה ישראל מגורים בירושלים. בשנים האחרונות אנו עדים לכך, שערים גדולות ברחבי העולם כדוגמת ניו יורק, מדריד, פראג פועלות רבות להשבת הכבוד הראוי למרכזיהן ההיסטוריים ולהחזרת התושבים לאזורים אלה.

"בירת ישראל, שאף היא מושפעת ממגמות אלה, מובילה בשנים האחרונות מהלכים להתחדשות מרכז העיר המלווה בתנופת בנייה ופיתוח לצד פעולות שימור בניינים קיימים בלב העיר. זאת ועוד, חלק גדול מהאזור צפוי לעבור תהליך של פינוי ובינוי שישנה את פניו, תוך שמירה קפדנית על האווירה הייחודית של האזור. הרכבת הקלה, שהחלה לפעול בעיר, תרמה אף היא רבות לנגישות קלה ובטוחה לכל האטרקציות אותן מציע המרכז המתחדש ושוקק החיים.

"היעדר עתודות לבניה במרכז לצד הפיתוח המואץ באזור הופך את מרכז העיר לכור היתוך חם של עסקאות נדל"ן למגורים, מסחר, תרבות וכלכלה, אותן מציעים בכירי היזמים בעיר", הדגיש הוד.

הפרויקט היוקרתי, שתוכנן על ידי האדריכלים דורית ודורון הוק, משדר תחושה של ניגודים מושלמים: ישן מול חדש, מודרני מול קלאסי לצד מוטיבים של פאר והדר של העיר ירושלים בעבר ובהווה. החל מהכניסה ללובי המרשים של הפרויקט, שעוצבה משתי קשתות אבן ענקיות הבנויות בטכניקה מודרנית, המשלבת פינות ישיבה מסוגננות ויצירות אומנות של האמן יורם רובניגר וכלה בכניסה לקומת הפנטהאוזים הממוקמת בקומה השמינית, ממנה נשקף מבט לשתי חצרות יפהפיות.

עיצוב הפנטהאוזים והדירות המשודרגות בפרויקט הופקדו בידיהם של קובי גל ממשרד האדריכלים "גל אנד מצליח", אריאלה עזריה ברקוביץ וסטודיו מיכאל אזולאי המאמינים כי, "לכל בית יש נשמה". תוך, שימוש עבודות נגרות וחיפוי בייבוא מנגרית בוסאטווכלה האיטלקית ושילוב פריטי ריהוט שיובאו במיוחד ממעצבים בינלאומיים מובילים באירופה ביניהם: קוואלי, פנדי, ורסצ'ה, קלייב כריסטיאן ועוד.

בימים אלה השלימה החברה את עיצובו של הפנטהאוז לדוגמא, המשתרע על שטח כולל של 243 מ"ר ומרפסת בשטח של 47 מ"ר. בפנטהאוז שולבו פריטי ריהוט שיובאו במיוחד ממעצבים בינלאומיים מובילים באירופה ביניהם: קוואלי, פנדי, ורסצ'ה, קלייב כריסטיאן ועוד.

צילום: קובי הר צבי

















































עמאר לבייב מזוזה פרויקט גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד