ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

טרור אבנים בירושלים: פעוטה נפצעה • מצבה בינוני

ערבים יידו אבנים לעבר רכב שנסע בשכונת ארמון הנציב בירושלים • פעוטה נפצעה בינוני • השר אריאל: "סדרת אירועים מסוכנת"

צילום ארכיון: טרור ווטש
צילום ארכיון: טרור ווטש

טרור אבנים בירושלים: פעוטה כבת שנתיים נפצעה באורח בינוני ברחוב אשר וינר בשכונת ארמון הנציב בירושלים. המשפחה נסעה ברכב, כשלפתע נזרקו לעברם אבנים. עדיין לא ברור אם התינוקות נפגעה מאבן או מבקבוק תבערה. היא פונתה באמבולנס מד"א לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

המשטרה פתחה בסריקות אחר המיידים, ככל הנראה ערבים.

"כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה עם חבלה מדממת בראש. היא הייתה אפאטית ובהכרה מעורפלת. סיפרו לנו שהיא נפגעה מאבן גדולה שפגעה לה בראש בזמן הנסיעה ברכב" סיפר רפאל הרבסט פראמדיק מד"א. "מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי והעברנו אותה לניידת טיפול נמרץ. תוך כדי הטיפול הרפואי, היא התחילה להתאושש וחזרה להכרה. הגדרנו אותה במצב בינוני והעברנו אותה לבית החולים הדסה עין כרם".

דוברת המרכז הרפואי הדסה רחלי גולדבלט מוסרת כי ילדה כבת שנתיים הגיעה ליחידת הטראומה של בית החולים הדסה עין כרם. מצבה בינוני, היא בהכרה וסובלת מפגיעה בראש. טופלה טיפול ראשוני והועברה להמשך בדיקות וטיפול.

במהלך טקס הדלקת נר שני של חנוכה, התייחס ראש הממשלה לאירוע ואמר כי "לא ננוח ולא נשקוט עד שימצאו הפושעים".

השר אורי אריאל הגיב על פציעת התינוקת בירושלים מזריקת אבנים: ״אירוע חמור שמצטרף לשורת אירועים ארוכה ומסוכנת. אני מחזק את ידי ראש הממשלה לפעולה נחושה ומהירה לחיסול תקופת האבן״.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, קרא בעקבות האירוע "להגביר את הענישה על זריקות אבנים".

ברקת הגיע הערב אל בית החולים הדסה עין כרם וביקר את הפעוטה שנפגעה. "צריך להבהיר לכולם שאבן היא נשק לכל דבר וכך צריך להתייחס אליה. לא ייתכן שמי שנעצר על זריקת אבנים יוצא וחוזר לזרוק אבנים, אסור להשלים עם זה וחייבים להגביר את הענישה על כך" אמר ברקת והוסיף כי בכוונתו לסייע לממשלה ולמשטרה להביא סוף לתופעה ולהחזיר במהרה את הביטחון לתושבים.
אבנים פעוטה רכב ערבים פצועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד