י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קצינה בכירה: "שונאת חרדים, שימותו כולם"

דרעי ל'בחדרי חרדים': "דרשתי משר הביטחון להדיח אותה לאלתר" • ישי: "דברי שטנה שחייבים לפעול נגדם" • אייכלר: "לא מתפלא"

חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה: דובר צה''ל
חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה: דובר צה''ל

סערה בצה"ל: ערוץ 10 חשף הערב (ה) כי בשיחה שקיימה סגן-אלוף נורית לאמעי, בכירה במערך הרפואה של פיקוד המרכז, עם נציג מכירות של חברה למכירת כרטיסי SIM לשימוש בטלפונים סלולריים בחו"ל, היא התבטאה בצורה קיצונית נגד הציבור החרדי.

"תגיד רגע, אתה חרדי? אני יש לי פריחה מחרדים. אתה חרדי?", נשמעת לאמעי בהקלטה.

בתגובה שאל אותה איש המכירות החרדי: "מה זה משנה לך מי אני?" הקצינה השיבה לו: "כי אני שונאת חרדים. אני רוצה שכולם ימותו, החרדים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לערוץ 10: "אמירות מסוג זה נוגדות את רוח צה"ל וערכיו. הנושא המדובר ייבדק". בצה"ל ציינו היום כי הקצינה נמצאת בימים אלה בחופשה בחו"ל והנושא ייבדק עמה כשתשוב לארץ.

מיד לאחר פרסום הידיעה הרים יו"ר ש"ס אריה דרעי טלפון לשר הבטחון בוגי יעלון, והעמידו על חומרת המעשה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "עם ישראל כבר מאס בפרוד ובמחלוקת", ומספר כי דרש משר הבטחון "להדיחה לאלתר, למען יראו וייראו שלא יישנו יותר מקרים מאין אלה".

ח"כ אלי ישי אמר כי הוא מזועזע מהדברים. "אין מקום שחייל ישראלי, יהיו דרגותיו אשר יהיו, ימשיך ללבוש את מדי הצבא הישראלי יום אחד נוסף לאחר שאמר דברי שטנה כאלה".

ישי קרא למערכת הביטחון "לפעול כנגד הישנו מקרים דומים וייתכן כי יש מקום שכל חייל, חיילת, קצין וקצינה יעברו סדנא להיכרות עם העולם החרדי, אמונותיו, תפיסותיו ותרומתו האמיתית למדינה בין על ידי לימוד תורה ובין על ידי לבישת המדים".

ח"כ ישראל אייכלר מסר בתגובה לדברים: "אני מופתע מכך שהציבור מופתע כל פעם שמישהו חושף את הסוד הגלוי שחז"ל גילו לנו במסכת פסחים: 'גדולה שנאה ששונאים עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר משנאה ששונאים הגויים את ישראל ונשותיהן יותר מהן'. מי שחושב שכשהחרדים יתגייסו לצבא לא ישנאו אותם טועה ומטעה. החרדים מטריפים את דעתם בכל מקום שיחיו, כמו שמתנחלים מטריפים את הפלשתינים. כל זמן שהחרדים לא ימירו את שמם לשונם ולבושם, כבר נאמר 'ויקוצו מפני בני ישראל'. כשם שהמיעוט החשמונאי ניצח את היוונים בימים ההם, כך אנחנו ננצח את כוחות החושך השולטים בארצנו בזמן הזה".
אריה דרעי אלי ישי קצינה הסתה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד