כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פלאפון בחנוכה: מאות משפחות יהנו מהצגות ילדים

לרגל חג החנוכה: חברת פלאפון תחלק למשפחות ברוכות ילדים מעוטות יכולת, מאות כרטיסי כניסה למופעים נבחרים בשיתוף ארגון "יד אליעזר" • לארי אקרמן סמנכ"ל כספים בפלאפון: "בחרנו להכניס אור לביתם של משפחות ברוכות ילדים, ולאפשר גם להם ליהנות השנה משמחת החג" • אינפורמטיבי

פלאפון בחנוכה: מאות משפחות יהנו מהצגות ילדים

פלאפון מאירה את חנוכה למשפחות ברוכות: בחג החנוכה הקרוב, חברת פלאפון דואגת לשמחת החג של משפחות ברוכות ילדים, מעוטות יכולת ומחלקת להם מאות כרטיסי כניסה למופעים נבחרים. מדובר בכרטיסים להופעות חנוכה המיועדות למגזר החרדי, שיחולקו באמצעות ארגון החסד 'יד אליעזר'.

בתחילת השבוע ביקר מר לארי אקרמן סמנכ"ל הכספים בחברת פלאפון, במשרדי עמותת 'יד אליעזר' בירושלים, והעניק לרב אליהו יעקובי, מנכ"ל פרוייקט חונכים של ארגון יד אליעזר, את מאות הכרטיסים לחלוקה למשפחות נזקקות ברוכות ילדים. הרב יעקובי הודה נרגשות לאקרמן ולחברת פלאפון על היוזמה הברוכה ועל שיתוף הפעולה רב השנים.

במהלך הסיור במשרדי עמותת 'יד אליעזר' אמר אקרמן, כי הוא מברך על שיתוף הפעולה עם 'יד אליעזר' שנוצר מתוך הבנה עמוקה של צרכי המשפחה החרדית והוא מוכיח שוב את מחוייבותה של חברת פלאפון לצרכי המגזר.

לדבריו: "פלאפון היא החברה המשתלמת ביותר למשפחה, שחושבת בכל העת על צרכי המגזר ודרישותיו הייחודיות. בחרנו השנה לחלק כרטיסים למופעי החג, כדי להכניס אור לביתם של מאות משפחות ברוכות ילדים, ולאפשר גם להם ליהנות השנה משמחת החג".

אין זו הפעם הראשונה שחברת פלאפון נוקטת ביוזמות ברוכות לטובת משפחות חרדיות. בחג הסוכות האחרון, פרסה חברת פלאפון סוכות מהודרות במספר פארקים ברחבי הארץ, שנועדו לשרת את המשפחות שיצאו לבלות בחול המועד.הפעילות הנוכחית מדגישה את החיבור הטבעי של חברת פלאפון למשפחה החרדית ומהווה המשך ישיר ל'מסלול למשפחות שמשלמות פחות' שהציגה חברת פלאפון שמשווקת לבעלי מכשירים כשרים. מסלול אשר במסגרתו משפחה שמשדרגת מכשיר נייד שברשותה, יכולה להצטרף למסלול Unlimited כשר למהדרין חדש וליהנות מהמחיר הזול ביותר למכשירים כשרים.
פלאפון מסלול משפחות חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד