כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בבית המנוח הצטרף אחיו למתנדבי 'הצלה'

טקס צירופם של 28 כוננים חדשים למד"א ולצוות הצלה, נערך בבית הרב אלתר קויפמן ז"ל, שנפטר לאחרונה • במצטרפים: אחיו

צילום ארכיון: דוברות מד''א
צילום ארכיון: דוברות מד''א

בטקס רב רושם ומרגש במיוחד שהתקיים בבית שמש, חולק ציוד מקצועי המשמש להצלת חיים ל-28 כוננים חדשים של מד"א וצוות הצלה ירושלים.

28 כונני מד"א והצלה החדשים הינם מירושלים, בית שמש וגבעת זאב, והם מצטרפים למאות הכוננים העושים עבודת קודש במרחב ירושלים וצוות הצלה.

המיקום בו התקיים הטקס, היה בבית מתנדב צוות הצלה לשעבר הרב אלתר קויפמן ז"ל, שנפטר אך לפני כשבועיים לאחר שנפל מסולם.

אחיו של הרב אלתר ז"ל - אברהם, הוא אחד הכוננים החדשים שהצטרפו למערך כונני מד"א וצוות הצלה המסונף למד"א, וההתרגשות הייתה רבה במיוחד, כאשר האח סיפר לכוננים, כי בפעילותו להצלת חיים הוא רואה סגירת מעגל והמשכיות למעשי החסד והצלת החיים שהיה אחיו נוהג לקיים.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, בירך על היוזמה ועל הצטרפות עוד עשרות מתנדבים לאלפי מתנדבי ארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף פעולה מלא עם מד"א, ומסר: "תרומתם של למעלה מאלף המתנדבים החרדיים במסגרת ארגוני ההצלה הפועלים בשיתוף פעולה עם מד"א יקרה לאין ערוך, וכל הצטרפות של מתנדבים מבורכת ומסייעת להצלת חיי אדם בישראל. המקרה של משפחת קופמן מוכיח עד כמה מושרש החסד בציבור החרדי".

יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן אמר: "כל הצטרפות מתנדבים חדשים לארגון היא חשובה כשבזכותם אנו מצליחים בס"ד להציל עוד נפשות רבות, אבל הפעם האירוע היה מרגש במיוחד לאור הסמליות שבו הוא התקיים בבית האבלים בבית שמש כאשר אחיו של הכונן החדש ר' אברהם קופמן היה ממתנדבי צוות הצלה בעבר ונודע כאיש חסד".
מתנדבים מד''א חסד עילוי נשמה קויפמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד