ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"ברוח המכבים, לא נאפשר גרעין איראני"

ראש הממשלה נשא דברים בטקס הדלקת חנוכיה בבית הכנסת הגדול ברומא • "איראן מאיימת גם על אירופה"

נתניהו. צילום: פלאש 90
נתניהו. צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אתמול (א) בטקס הדלקת נר חמישי של חנוכה בבית הכנסת הגדול ברומא. "בניגוד לאחרים, כשאני רואה שאינטרסים חיוניים לביטחונם של אזרחי ישראל נמצאים בסכנה לא אשתוק", אמר.

"קל מאוד לשתוק, קל מאוד לקבל טפיחות על השכם מהקהילה הבינ-לאומית, להרכין ראש, אבל אני מחויב לביטחון עמי, אני מחויב לעתיד מדינתי, ובניגוד לתקופות העבר - יש לנו קול רם וברור בין האומות ואנחנו נשמיע אותו כדי להתריע בזמן על הסכנה.

"באשר לאיום המתממש, אנחנו נפעל נגדו בזמן אם צריך. אני מבקש להסיר כל אשליה. אירן חותרת להשיג פצצות אטום. בזה היא מאיימת לא רק על ישראל, היא מאיימת גם על איטליה, אירופה והעולם כולו. אין מה ללכת שולל אחרי מתקפת החיוכים. באיראן יש משטר שתומך היום בטרור, מאפשר את טבח האזרחים בסוריה, ומחמש ללא הרף בטילים קטלניים את שלוחיו הטרוריסטים החמאס, החיזבאללה והג'יהאד האסלאמי", אמר ראש הממשלה.

"אסור שהמשטר המסוכן ביותר בעולם יקבל לידיו את הנשק המסוכן ביותר בעולם, כפי שהתרענו ואני אומר זאת בצער, משטר הסנקציות מתחיל להתרופף ובמהירות גדולה. אם לא ייעשו צעדים של ממש ובהקדם הוא עלול לקרוס, ומאמצים של שנים ירדו לטמיון וללא כל תמורה אבל בה בעת אני אומר לכם ומתחייב בפניכם ברוח המכבים - לא נאפשר לאיראן לקבל יכולת צבאית גרעינית".
בנימין נתניהו רומא גרעין איראן איום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד