ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הפרויקט של שתיל מציג: לא תבושי 2

השיר לכה דודי מבוצע על ידי נדב גלעד, במסגרת פרויקט השירים של נחמן שתיל • האזינו לביצוע הקצבי

הפרויקט של שתיל מציג: לא תבושי 2



לקראת אלבום הבכורה המסקרן של הזמר והיוצר הישראלי נדב גלעד, המוכר לצרכני המדיה כמראיין וכתב עיתונות צבעוני, ששם נפשו בקולו והתגלה כאמן מוזיקלי בעל סטייל אומנתי מיוחד - שהתקבל באהבה רבה בתחנות הרדיו וברשת.



יודעי דבר מספרים שהאלבום המדובר של גלעד ייצא לאור בעוד מספר חודשים ובינתיים, תוך כדי עבודה, הוא נענה לבקשתו של נחמן שתיל להצטרף לפרויקט המוזיקלי שלו, ולשיר את הלחן החדש והקצבי ל'לכה דודי' שהולחן על ידי שתיל בעצמו, ומהווה עוד נדבך ב'פרוייקט השירים של נחמן שתיל' - המאגד בתוכו מגוון שירים ישראלים מקוריים פרי מוחו המקורי של שתיל, תושב רחובות, שבחר בגלעד לשיר את שירי הפרוייקט.

עד עתה יצאו מספר סינגלים מהפרוייקט של שתיל לתחנות הרדיו הישראליות: 'שמועות', 'אלכה לי ואשובה' ו'ניגון חלילי'. השלשה יצרו פס קול ישראלי בניחוח השירים של פעם ובעיבוד חדשני, שזכה להתלהבות רבה בתחנות הרדיו הכלליות.

נדב, בקולו המרגש מצליח להגיש את 'לכה דודי' הידוע לנו מקבלת שבת בלחן חדש ומקורי שלא נשמע מעולם.

'לכה דודי' יצא לפני מספר חודשים בגרסה שקטה ומרגשת תחת השם 'לא תבושי'. כעת הוא יוצא במהדורה מיוחדת לחובבי קצב יהודי מקורי. 'לכה דודי' או בשמו השני 'לא תבושי 2' מומלץ להאזנה בכל עת שמתחשק לכם להרגיש אווירה שבתית סוחפת. מותר להאזנה גם בימות השבוע ולא רק בערב שבת...
לכה דודי מוזיקה קצב לא תבושי נדב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד