י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תלמיד ישיבת בעלזא נדרס ליד בית חלקיה

יוסף רוטנר ז"ל, בן 14 ותלמיד ישיבת בעלזא בבית חלקיה שבדרום, נהרג בתאונה מחרידה • חצה את הכביש סמוך לכניסה ליישוב, נפגע בראשו מרכב חולף ונהרג במקום • איש זק"א: "האב רצה להגיע אך התחננתי בפניו שלא יבוא" • הלוויתו יוצאת בשעה זו מבית המדרש בעלזא באשדוד, ותמשיך למרכז חסידי בעלזא בירושלים

צילום: מאיר אשכנזי, דוברות מד"א
צילום: מאיר אשכנזי, דוברות מד"א



תאונה מחרידה בדרום: יוסף יונה רוטנר ז"ל, בחור ישיבה בן 14, נהרג הלילה (ב'), בתאונת דרכים בכניסה לבית חלקיה.

גופתו שוחררה שוחחרה ממכון אבו כביר לאחר בדיקה חיצונית בלבד, והלוויתו מתקיימת במהלך הלילה באשדוד וירושלים.

הנער ז"ל הינו בנו של הרב נחמן רוטנר תושב אשדוד, נינו של הרב מחליסה זצ"ל ותלמיד ישיבת בעלזא בבית חלקיה.

ככל הנראה חצה הנער את כביש 3, ונפגע מרכב פרטי מסוג מרצדס שחלף במקום, הוא נפצע אנושות, טופל על ידי חובשי איחוד הצלה ומד"א, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בתלמיד ישיבה - הולך רגל כבן 14 שנפגע קשות בראשו מפגיעת רכב, החובשים ניסו להציל את חייו אך מותו נקבע בזירה עקב אופי הפגיעה הקשה".

פאראמדיק מד"א שמוליק הרטמן, שטיפל בצעיר סיפר: "כשהגענו עם הנט"ן למקום ראינו בשולי הכביש נער שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפל רפואי. לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

האדמו"ר מבעלזא בכה: "היו לנו מספיק צרות"
מאות בהלויית תלמיד הישיבה שנהרג בדרום
"מע"צ סירבה לרמזור כי לא היו מספיק תאונות"

צומת התאונה אינה מרומזרת וללא מעבר חציה. רפ"ק רואי שפר, ראש אגף התנועה בשפלה סיפר ל'בחדרי חרדים': "ככל הנראה הנער חצה את הכביש שלא במעבר חציה מוסדר. רכב פרטי שהגיע ממזרח למערב פגע בו. הנהג נחקר במקום ונסיבות התאונה נבדקות".

יוסי לנדא, קמב"ץ זק"א לכיש, סיפר ל'בחדרי חרדים': "אנו פועלים בזירת התאונה לאיסוף הממצאים, ועומדים בקשר עם המשפחה והמשטרה, על מנת לשחרר את גופת הבחור כבר הלילה, ושלא יפונה לאבו כביר, אלא לבצע את ההלוויה כבר הלילה".

"שוחחתי עם אביו של המנוח, הוא רצה להגיע לכאן, לזירת התאונה הקטלנית, אך התחננתי בפניו שלא יגיע. כך גם, כ-150 מחבריו לישיבה, יצאו מבית חלקיה, על מנת לצפות בחברם מוטל על הכביש ללא רוח חיים. הם עמדו בשולי הכביש ובכו. מיד כשהבחנו בהם, הרחקנו אותם בהרבה מאמץ".

מכל'ה גוטווין, רכז המחלקה המשפטית של זק"א אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי העובדה שהמשטרה שלחה את גופת המנוח לבדיקה נועדה לבטח את עצמם מבחינה משפטית, שלא יבוא מחר אחד הצדדים ויטען כי הבחור נפטר מסיבה שאינה תאונת דרכים".

הלוויית ההרוג ז"ל, יוצאת הלילה בשעה 1 אחר חצות מבית המדרש של בעלזא, רחוב חנינא בן דוסא 4 רובע ז' באשדוד, שם נוהג אביו להתפלל אביו.

משם תמשיך הלוויה ותצא בשעה 2 לערך מבית המדרש בעלזא בירושלים, להר המנוחות שם יטמן.



צילום: מאיר אשכזי, דוברות מד"א







בעלזא בית חלקיה בחור ישיבה החייאה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד