כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האדמו"ר למפקד משטרת בית שמש: "עמדו לצידינו"

מפקד משטרת בית שמש הנכנס עלה לבקר את האדמו"ר מקאסוב הידוע בתחום הגישור בחיכוכים העולים על הפרק • האדמו"ר שיבח את עבודת המשטרה

מפקד המשטרה בביקור. צילום: בחדרי חרדים
מפקד המשטרה בביקור. צילום: בחדרי חרדים

מפקד תחנת משטרת בית שמש הנכנס בימים אלו לתפקידו החדש, סנ"צ שלומי טולדנו ערך אמש ביקור חנוכה אצל האדמו"ר מקאסוב, וקיבל את ברכתו לקראת האתגרים הרבים המצפים לפתחו.

האדמו"ר מקאסוב רבי חיים אהרן מונדרר משמש כאדמו"ר ואב"ד בית הדין 'נחלת בנימין'. כן משמש כמו"צ בעדה החרדית ומשתתף כדיין בבית דינו של הגר"נ קופשיץ.

הוא מחזיק עצמו כחסיד ויז'ניץ לכל דבר ומנהיג את הקהילה הליטאית בבית שמש. השילוב הנדיר הזה, מזכה אותו בתפקיד המפשר שבכל מערכות הדת בעיר, ורבים מבני העיר, חילונים כדתיים, מסורתיים כחרדים, אשכנזים כספרדים רואים בו איש נעים הליכות ההולך כנגד רוחו של כל אחד.

בשנה האחרונה עם הסתלקות אביו האדמו"ר זצ"ל התנמנה כממשיכו.

עם כניסתו לאחרונה של טולדנו לתפקיד מפקד התחנה בבית שמש, הביע את רצונו להיפגש עם אדמו"רי העיר וביניהם האדמו"ר מקאסוב.

האדמו"ר שיבח את המשטרה העושה לילות כימים לשמירה על שלוות העיר ודייריה. מפקד המשטרה אמר בדבריו כי הוא נוהג בשיטה מקילה של בית הלל. האדמו"ר תיקן את המפקד ואמר כי בניגוד לדעה הרווחת הרי שבית הלל אין היא שיטה מקילה כלל וכלל. הרי בחנוכה, הוסיף האדמו"ר, נוהגים אנחנו כשיטת בית הלל שאומרים: מוסיף והולך, כי יש להרבות נרות בכל יום.

הוסיף האדמו"ר ואמר, "גם לנו יש את החובה ללכת בדרכי בית הלל שהלכה כמותו ולהרבות אור בכל מקום בעולם, ואם תוסיפו אתם מצידכם לעמוד לצידינו, נוכל לגרש את החושך והיה זה שכרכם".
משטרה בית שמש חנוכה גולבנציץ קאסוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד