ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

"מצמרר לחשוב שלכל כביש יש תעריף דמים"

ח"כ מנחם מוזס זעק על ההזנחה הפושעת של כביש הדמים בבית חלקיה • "כנראה לא גבה 'מספיק' חיים"

מוזס. צילום ארכיון
מוזס. צילום ארכיון

תאונת הדרכים המחרידה שאירעה בסמוך לישוב בית חלקיה, עלתה היום (ג) לדיון במליאת הכנסת.

לדברי ח"כ מנחם אליעזר מוזס, "משרד החבורה קבע תעריף דמים! צומת או כביש לא ישופצו עד שרמת שפיכות הדמים תגיע לסף שנקבע. זו מדיניות מזעזעת. כמה דם צריך להישפך בצומת על מנת שיוחלט להתקין בה רמזור? הצומת המדוברת, צומת בית חלקיה, גבתה קרבנות רבים. רק לפני שנה נהרגה שם כלה לפני כלולותיה. פניות חוזרות למשרד התחבורה נדחות בטיעונים ובתירוצים שונים. צומת בית חלקיה קיבלה את הכינוי 'צומת מקוללת'. זו צומת מסכנת חיים".

מוזס הוסיף כי "גם לגבי כביש דמים נוסף, כביש מספר 38 בדרך לבית שמש, הוא מקבל את אותם התשובות ממשרד התחבורה. "מצמרר לחשוב שישנו תעריף דמים ועד שלא "משלמים" את התעריף המלא, לא נעשה שינוי והסכנה בכבישים נמשכת. אני קורא למשרד התחבורה לשנות את כיוון החשיבה ולהתייחס לכל הרוג כאל עולם ומלואו, כי כל המציל נפש אחת כאילו קיים עולם".

מוזס מזכיר כי במשך שנים פנה למשרד התחבורה בבקשה לשדרג את הכביש, "כביש מסוכן ביותר, חד נתיבי, המשרת עשרות אלפי כלי רכב מידי יום ביומו. הכביש גבה חייהם של רבים. אין יום שאין בו תאונה. הכביש ידוע ככביש "אדום" ולמרות זאת, כנראה שמכסת ההרוגים בו עדיין לא מצדיקה את הרחבתו. הגיע הזמן להפנות חלק ממיליארדי השקלים המיועדים לפיתוח בדרכים לצמתים מעין אלה" אמר.
מוזס כביש מחיר דמים תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד