י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גפני: אחרים את התוכנית המסיתה נגד חרדים

ההסתה בתקשורת • יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודיע כי הוא מבטל את השתתפותו בתוכנית 'המערכת' בזכיינית ערוץ 2, 'רשת' • זאת בשל המשך פרסום קדימון פוגעני לתוכנית המציג את מצוקת הדיור במגזר החרדי כהשתלטות על ערים חילוניות

ח"כ משה גפני. צילום: פלאש90
ח"כ משה גפני. צילום: פלאש90

ההסתה בתקשורת: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודיע הערב (ג') כי הוא מבטל את השתתפותו בתוכנית "המערכת" שבהגשת מיקי חיימוביץ' בזכיינית ערוץ 2, רשת.

בהודעה מטעמו של גפני נאמר כי החליט לבטל את השתתפותו בתוכנית, "לאחר המשך פרסום קדימון לתכנית המציג את מצוקת הדיור במגזר החרדי כהשתלטות על ערים חילוניות".

תוכנית "המערכת" צפוייה להיות משודרת בזכיינית ערוץ 2 'רשת' כאשר התוכנית הראשונה בסדרה עוסקת במה שהיא מכנה "הפלישה החרדית" בערים החילוניות.

חבר הכנסת אלי ישי יצא בחריפות נגד מיקי חיימוביץ' וטען כי הכותרת של התחקיר היא מסיתה ואנטישמית, והוא הודיע בכוונתו לפנות בנושא לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

"מדובר בהסתה", הגיב, בהודעה שפרסם. "כאילו החרדים הם קבוצה לא מקובלת, קבוצה מסומנת, "מוקצה" שלילית, שעדיף לה להישאר מתחת לרדאר ושחס וחלילה לא תתפרס ותגדל".

רשת הגיבה כי: "התחקיר שיפתח את התוכנית המערכת בהובלת מיקי חיימוביץ הוא תחקיר חשוב בנושא שנוגע לכל אחד המתגורר במדינת ישראל. בעקבות מספר פניות שהגיעו אלינו מציבור אשר נפגע מדרך הצגת הנושא בפרומו, החלטנו לעשות בו שינויים קלים ואנו מזמינים את כולכם לצפות בחמישי הבא בתחקיר פתיחת העונה".
ערוץ 2 תוכנית משה גפני משדר מיקי חיימוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד