כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ליברמן בא להודות בקבר האדמו"ר מליובאוויטש

שר החוץ הישראלי הגיע להתפלל בציונו של הרבי בקווינס, והתקבל בחמימות על ידי עסקני חב"ד • צפו בתיעוד

ליברמן בא להודות בקבר האדמו"ר מליובאוויטש

שבועות אחדים לאחר זיכויו במשפט הגיע אמש (ג') שר החוץ אביגדור ליברמן אל ציונו של הרבי מליובאוויטש בקווינס כדי להודות על זיכויו במשפט.

שעות לפני הגעתו נצפה במקום מקורבו החב"די לוי אדרעי יחד עם אנשי האבטחה, כדי להכין את המקום לקראת בואו של השר, הזוכה לאבטחה מוגברת כאחד מהאישים הבכירים במדינת ישראל.

את פני ליברמן קיבלו במקום יושב ראש 'אגודת חסידי חב"ד העולמית', השליח הראשי
בפילדלפיה והממונה על הקשרים עם הבית הלבן, הרב אברהם יצחק שמטוב, יושב ראש ה'מרכז לענייני חינוך', 'מחנה ישראל' ו'קה"ת', מזכירו האישי של הרבי, הרב חיים יהודא קרינסקי, מנהל 'כולל חב"ד' הרב שלום הלוי דוכמ וכמובן גם ידידו האישי אדרעי, שהצטרף לנסיעתו של השר לארה"ב.

ביום ראשון הקרוב ייפגש ליברמן עם שר החוץ האמריקאי ג'ון קרי לפגישה ראשונה מאז שב לתפקידו.

נזכיר כי ביום בו שב ליברמן למשרד החוץ הוא נפגש עם שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, ואף נשא נאום ובו ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"חשוב להשמיע צפירת הרגעה ביחסים עם ארה"ב. היחסים עם ארה"ב הם האבן המרכזית. בלי זה לא ניתן לתמרן בעולם", אמר. ימים אחדים לאחר מכן התקשר אליו קרי לברכו בברכת הצלחה והזמינו לפגישה בוושינגטון.

את מסעו החל ליברמן בניו יורק, שם ייפגש עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון ועם שגרירת ארה"ב באו"ם סמנתה פאוור. ביום שישי יגיע לוושינגטון לפגישות עם בכירים ישראליים במסגרת פורום סבן.

במקביל, ג'ון קרי עצמו הגיע היום לביקורו בישראל וברשות הפלשתינית תוך ניסיון לקדם את המו"מ הדורך במקום עד כה וכן לדיון בנושא האיראני.

ביום שישי יעזוב את ישראל בדרכו לארה"ב.

































ליברמן אוהל רבי משרד הוץ תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד