י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סערת 'ארחות תורה': מלאכי יישאר במועצה?

בעוד הוא מתלונן על ישיבת 'ארחות תורה', חבר סיעת 'עץ' חייב לעירייה סכום גבוה של ארנונה • מלאכי: "אני יכול לערער על החוב"

מלאכי. צילום: מתוך קמפיין 'בני תורה'
מלאכי. צילום: מתוך קמפיין 'בני תורה'



משה מלאכי, נציג 'בני תורה' בעיריית 'בני ברק', ומי שניסה למנוע את בניית בניין ישיבת אורחות תורה, ואף פנה לוועדה המחוזית בשל כך.במה שגרר מתקפה חריפה ב'יתד נאמן', חייב עשרות אלפי שקלים לעירייה, ויתכן כי בשל כך אף אסור לו לכהן כחבר מועצה.

על פי נוסח החוק, המופיע גם באתר הממשלה בפקודת העיריות, לא יוכל לכהן כחבר מועצה "מי שחייב חוב סופי בשל ארנונה או אספקת מים בעד שישה חודשים, ולא שילם אותו ממועד התשלום של חלקו האחרון של החוב ובמשך תקופה העולה על שנה; לעניין זה, 'חוב סופי' - חוב, שחלף לגביו המועד להגשת השגה, ערר או ערעור, לפי העניין, ואם הוגשו ערעור או תובענה אחרת - לאחר מתן פסק דין חלוט או החלטה סופית שאינה ניתנת לערעור עוד".

עוד בנושא:
התנכלות לישיבה: "לנגח כל דבר שבקדושה"

מסמכים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי מלאכי חייב לעיריית בני ברק סכומי עתק של עשרות אלפי שקלים, בעיקר בשל חובות ארנונה - גם על ביתו וגם על חנות שהייתה בעבר בבעלותו, עוד עולה, כי העירייה כבר הגיעה בתיק זה להליכי עיקול והוצאה לפועל.

לפניית 'בחדרי חרדים' הגיב מלאכי: "אם צריכים להגיע לדברים אישיים כמו הארנונה כנראה המצב קשה. יש לי ויכוח עם העירייה על הסכום הזה, ואני זכאי עדיין לערער עליו, ואם אני מערער אז אי אפשר לשלול ממני חברות במועצה. גם אם לא אערער - אני יכול לקבל הארכה".
מלאכי חוב ארנונה עירייה מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד