י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאיר אדלר ואהרל'ה סמט שימחו ילדים חולים • גלריה

למעלה ממאה ילדים הסובלים ממחלות קשות, הגיעו בנר ששי של חנוכה לאולמי היכל דוד בירושלים, שם התרוממו למשך מספר שעות טפח על גבי הקרקע, ושכחו מעט מהסבל ומהייסורים

מאיר אדלר משמח באירוע. צילום: שוקי לרר
מאיר אדלר משמח באירוע. צילום: שוקי לרר

במסיבת החנוכה המרגשת והמיוחדת, שנערכה ע"י ארגון "יש תקווה", הגיעו מאות בחורי ישיבות לרקוד ולשמח את הילדים הסובלים. בזה אחר זה עלו על הבמה בהתנדבות מלאה הזמרים אהרן רזאל, אהרל'ה סמט, יונתן פורת, אברמי קלצקין ועוד, והנעימו בזמירתם לקול נגינתו של האורגניסט האמן ר' מאיר אדלר.

האירוע מתקיים כמיטב מסורת ארגון 'יש תקווה', לעילוי נשמתה של האשה הצקנית מרים בראדי ע"ה בת העסקן המפורסם הרב חיים יצחק כהן רעייתו של חבר הנהלת הארגון הרב ישראל בראדי. קולות השירה והשמחה בקעו למרחוק ומשכו למקום גם תושבים רבים מהסביבה, שהצטרפו ונסחפו למעגלי הריקודים, בשמחה של מצווה למען הילדים החולים.
בני משפחות הילדים הודו בהתרגשות ובחום להנהלת ארגון 'יש תקווה', הפועלת למענם במסירות על מנת להקל כמה שאפשר על הקושי עמו הם מתמודדים. בסיום המסיבה בירכו המתנדבים את הילדים בברכת רפואה שלמה ומהירה, ואיחלו לבני המשפחות כי יזכו בקרוב לשמוח שמחה מושלמת בלב שמח, עם החלמתם של יקיריהם.

'בחדרי חרדים' מגיש גלריה מהאירוע.





























שמחה חנוכה חסד יש תקווה מאיר אדלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד