כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יוסלה 2: האב נעצר, הבן החטוף הוחזר לאמו

תושב ירושלים כבן 50, נעצר בחשד שחטף את בנו למשך תשעה חודשים בניגוד לחוק • הבן הוחזר לאמו בריא ושלם

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

בלשי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו אמש בלילה (ה) תושב ירושלים בשנות ה-50 לחייו, שלקח את בנו בן השמונה ממוסד חינוכי בצפון במסגרת הסדרי ראיה בפברואר 2013, ומאז העלים אותו מאמו בניגוד לחוק. הילד בן ה-8 הוחזר לחיק אימו - שלא ראתה אותו במשך כ-9 חודשים.

החקירה החלה בחודש פברואר 2013, במהלכו תושבת הצפון בת 45, התלוננה במשטרה על כך שבן זוגה לקח את הבן מהמוסד החינוכי - ומאז נעלם עמו. מרגע קבלת התלונה החלו מספר פעולות חקירה תוך שימוש בהפעלה של מיטב האמצעים הטכנולוגיים, במטרה להתחקות אחר תנועת האב. כן בוצעו חיפושים במקומות בהם נהג האב להימצא.

במהלך החקירה ובניסיונות האיתור השתתפו גם גורמים מהיחידה המרכזית של המחוז הצפוני, שוטרים ממחוז ירושלים ואנשי חטיבת המודיעין במטה הארצי. במהלך כל התקופה החשוד נקט בכל מיני אמצעים במטרה להקשות על איתורו, ובין היתר עבר ממקום למקום ברחבי הארץ.

אתמול בעקבות פעילות מודיעין ובילוש, עצרו שוטרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני את האב שהיה עם בנו בשעות הלילה באיזור תל אביב. השניים הובאו לתחנת המשטרה. האב נלקח לחקירה ואילו הבן - בתיאום עם עובדים סוציאליים וגורמי רווחה - נפגש עם האם והוחזר לחיקה בריא ושלם.

הבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בנצרת.
ילד חטוף אבא אמא משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד