י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"אות הארגון הנגיש" הוענק לחברת קוקה-קולה

קוקה קולה הפכה לארגון הנגיש הראשון בישראל • האות ניתן במסגרת ציון 'יום הנכה הבינלאומי' • אינפורמטיבי

"אות הארגון הנגיש" הוענק לחברת קוקה-קולה

הבוקר (א), במסגרת ציון "יום הנכה הבינלאומי", הוענק לראשונה בישראל "אות הארגון הנגיש" לחברת "קוקה-קולה ישראל" על ידי עמותת נגישות ישראל, בראשותו של יובל וגנר. בכך הפכה החברה לארגון הנגיש הראשון בישראל.

אות הארגון הנגיש ניתן לארגונים אשר נמצאו נגישים ללקוחות עם מוגבלויות כנדרש בחקיקת הנגישות החדשה. ארגון נגיש הינו ארגון שכל שרותיו נגישים ומותאמים לשימוש של 100% מהלקוחות. במסגרת ההנגשה - הונגש מרכז המבקרים, העובדים תודרכו למתן שרות נגיש, הונגש המוקד הטלפוני, הונגשו הארועים, הפרסום והנהלים.

יובל וגנר, יו"ר עמותת נגישות ישראל, בירך ומסר: "חברת קוקה-קולה ישראל החלה את תהליך ההנגשה שנים רבות לפני החקיקה והתקנות שנכנסו לתוקפן רק לפני כחודש. המטרה - ליצר מצב שהארגון יהיה נגיש על כל שרותיו וממשקיו עבור 100% מהלקוחות ובפרט לקוחות עם מוגבלות (מוגבלויות פיזיות, חושיות - ראיה / שמיעה, קוגנטיביות ונפשיות). לכבוד לנו להעניק את אות הארגון הנגיש לקוקה-קולה על היותה מודל לחיקוי הן מבחינת הנגישות והן מבחינת יחסה ללקוחות עם מוגבלות כלקוחות צרכניים שווי זכויות".

טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, מסר: "קוקה-קולה ישראל פועלת בכל תחומי האחריות החברתית וגאה להיות חברה מובילה אשר מחזיקה בתקני איכות ומצויינות בתחום. נושא נגישות לאנשים עם מוגבלויות הינו נושא בעל משמעות רבה עבורינו. בשנים האחרונות הצלחנו להגיע למצב בו כל פעולה שאנו עושים, באתר היצור שלנו, בפעילויות השיווק שלנו, במרכז המבקרים שלנו ועוד, כולן נעשות תחת בחינת אופי הנגישות שלהן ואנו מקפידים לעשות ככל הניתן על מנת לקדם נושא זה.

"אחרי מאמצים רבים , השקעת משאבים ועבודה משותפת עם ליווי המקצועי של עמותת נגישות ישראל, אנו גאים לקבל היום את אות הארגון הנגיש ומרגישים כי עשינו צעד נוסף בדרך הכל כך חשובה של אחריות חברתית כוללת".

האות הוענק לחברה לאחר שעמדה בכל הפרמטרים הנדרשים על פי תקנות הנגישות:

שירות הלקוחות - צוות שירות הלקוחות של החברה עבר הדרכה בנושא אנשים עם מוגבלות ואיך לתקשר איתם בצורה מותאמת לסוג מוגבלותם, זאת במטרה להעניק את השירות הטוב ביותר ולהקל על הפונה לקבלת שירות. כך לדוגמא: כבדי שמיעה יוכלו לשלוח מייל או פקס בהתקשרות עם אנשי השירות וכבדי ראיה יקבלו שליח עד לבתיהם אשר יקריא להם את תוכן מכתב התשובה.

מרכז המבקרים של החברה ( "מרכז החושים") - הכניסה והדרך למרכז החושים תוכננו לאפשר נגישות לאנשים בכיסאות גלגלים, קביים או כל מוגבלות הליכה אחרת והתאמות ללקויי ראייה ועיוורים. במסגרת זו קיימות במרכז מדרכות נמוכות, מעקות אחיזה, מעברים בטוחים במיוחד ומעלונים, ובחניית המפעל קיימות חניות נכים מרובות. בנוסף, בכל מסלולי ההליכה קיים שילוט מכוון ברור ונגיש, לחצני המעלית מצויידים בכתב ברייל ומותקנת מערכת STEP HEAR לכבדי ראיה לפני עמדת הכניסה. בנוסף, בעמדת התשלום קיימת לולאת השראה לכבדי שמיעה ומערכת תומכת לבעלי מכשיר שמיעהIR וכן נערכים סיורים מונגשים לחרשים, בליווי מדריך הדובר את שפת הסימנים. רוב המייצגים הותאמו כך שמבקרים עם מוגבלות יהנו ויחוו את המרכז כמו כולם.

פרסומי החברה - פרסומי החברה יהיו נגישים החל מגודל פונטים, קוטרסט צבעים המותאם ללקויי ראייה דרך הוספת כתוביות לסרטוני פרסום במטרה שהפרסום יגיע לכולם.
קוקה קולה נגישות נכה אות חברה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד