כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אורי אריאל בכפר חב"ד: "נדאג לכם לעשרות דירות"

שר השיכון ביקר במעוז חסידי חב"ד בישראל • "גיליתי את הכוחות שמושקעים בפעילות שהתווה הרבי מליובאוויטש, לקרב יהודים למסורת ישראל"

צילום: יואל בלניצקי
צילום: יואל בלניצקי



ביקור רב רושם ערך שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בכפר חב"ד כאורחו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ ובסיומו הבטיח להמשיך לעמוד לימין הכפר וקהילת חב"ד.

אל השר התלוו בסיורו בכירי משרד הבינוי והשיכון, וכן הרב שמעון רבינוביץ חבר וועד הכפר, דובר חב"ד הרב מנחם ברוד, חברי נציגות המשתכנים עו"ד הרב יוסף אשכנזי והרב שלמה וינפלד, מנכ"ל אור שמחה הרב זאב סלוין ומר אריאל פריימן- חבר המועצה האזורית.

את הסיור פתח השר בפגישה עם רבה של כפר חב"ד הגר"מ אשכנזי במהלכו דנו הנוכחים בין היתר בחשיבות הרבה שבשמירה על הזהות היהודית ועולם התורה.

לאחר מכן סייר השר אורי אריאל בישיבת הבוכרים אור שמחה שם נפגש ושוחח עם התלמידים.
בהמשך ביקרו שר הבינוי והשיכון ומלוויו בחדרו של הרבי בבניין ה-770, שם קיבלו סקירה על מפעלי הרבי, ומשם יצאו הנוכחים לסיור בשטח אתר הבניה שבו ייבנו עשרות דירות חדשות בכפר וקיבלו עדכון מראשי וועד כפר חב"ד על הבניה המתוכננת. במהלך הסיור הודיע השר כי כבר בזמן הקרוב ייצאו לשיווק 64 דירות חדשות בכפר.

בסיום הסיור התכנסו כולם בבניין המועצה לישיבת עבודה רשמית במהלכה העלו ראשי וועד כפר חב"ד את הנושאים העומדים על סדר יומה של המועצה.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל אמר: "פעילותה של חסידות חב"ד מקיפה את העולם כולו וכשסיירתי בכפר חב"ד גיליתי את הכוחות הרבים שמושקעים על מנת ששרשרת הפעילות שהתווה הרבי מליובאוויטש תמשיך לקרב יהודים למסורת ישראל ולשמירה על ארץ ישראל שלמה. תמיד הייתי ידיד חב"ד וגם עכשיו אני רואה זכות לעמוד לימין חב"ד בכל הנדרש".

צילום: יואל בלניצקי













אורי אריאל כפר חבד ביקור דירות שר השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד