י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חב"ד הציבה יעד: לסיים את הש"ס 300 פעם

לפי תקנת בעל התניא, מידי י"ט כסליו מחלקים את הש"ס בקרב החסידים - כל אחד לוקח על עצמו מסכת אחת • קמפיין חדש מנסה להביא להתפשטות התקנה

האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, משתתף בתקנה
האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל, משתתף בתקנה

במלאת 226 שנה להכרזת בעל התניא – רבי שניאור זלמן מליאדי על חלוקת הש"ס ביום גאולתו י"ט כסלו, הציבה אגודת חסידי חב"ד באה"ק את המטרה להביא לכך שבמשך השנה יקחו על עצמם מאות חסידי חב"ד ללמוד ולסיים מסכת וכך לסיים את הש"ס 226 פעמים.

אגודת חב"ד פתחה קמפיין, שכלל שלטי חוצות, ובמקביל הופעל מוקד מיוחד שהופעל במשך כל שעות היממה למצטרפים הרוצים לקיים את התקנה, כך גם היה ניתן להרשם בצורה מקוונת באמצעות המייל ולהצטרף לחלוקה הארצית.

הקמפיין הוכיח את עצמו והסיומים הוכתרו בהצלחה רבה.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב אהרונוב אומר: "חשוב לציין שהרבי חזר והדגיש שכל מי שלקח על עצמו מסכת במסגרת חלוקה זו הדבר נחשב לו כאילו סיים את כל הש"ס כדמוכח מדברי האחרונים, אנחנו כבר נמצאים ביעד הבא והוא לסיים את הש"ס השנה 300 פעמים! עד י"ט כסלו תשע"ה, חשוב לדעת שסיום חלוקת המסכתות יתבצע עד יום ההילולא של אדמו"ר הזקן כ"ד טבת תשע"ד דהיינו שנשארו לנו שבועות ספורים לסיום החלוקה יש למהר ולהרשם בטלפון 03-9606402, כעת ידינו ב"ה מלאות עבודה להשלמת המטרה. באגודת חסידי חב"ד מזכירים לאלפי המשתתפים בחלוקת הש"ס בשנה שעברה לסיים את המסכת שלקחו על עצמם בשנה שעברה עד י"ח כסלו".

מלבד השכר הרוחני - יש גם שכר גשמי: אגודת חסידי חב"ד עורכת בין כל הנרשמים לחלוקת הש"ס הגרלה לכרטיס טיסה לציון כ"ק האדמו"ר מליובאויטש זצוק"ל בניו יורק.
חבד שס תקנה יט כסליו קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד