י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איכלר מגיב למריבת ה'אחים': "ברוך הנזכרים"

חה"כ מיהדות התורה לא פספס את ההזדמנות 'לעקוץ' את בנט ומפלגתו - לאחר האיתותים של לפיד על שינוי הרכב הממשלה

לפיד ובנט
לפיד ובנט צילום: פלאש 90

דבריו של שר האוצר יאיר לפיד על הצורך להתקדם במו"מ המדיני מול הפלשתינים, הסעירו הערב (א) את המערכת הפוליטית.

בציונות הדתית דואגים, לאחר שיו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בחר לקשור את גורל מפלגתו בגורלה של 'יש עתיד' ולחבור אליה ב'ברית אחים', התברר הערב כי פניו של לפיד מכוונות 'שמאלה', כולל דיבורים על החלפת הרכב הקואליציה - באם לא תחול התקדמות מדינית. ולא צריך להיות פרשן כדי להבין מי המפלגה שתשים מקלות בגלגלי משא ומתן מן הסוג הזה.

מי שמיהר 'לנגן' על דברי גורמים בציונות הדתית, שנזכרו בטומי לפיד האב שהחל במתקפות נגד הציבור החרדי וסיים בתמיכה בהתנתקות, היה ח"כ ישראל איכלר.

עוד בנושא:
סוף לברית עם בנט? • לפיד: "אדאג שיהיה רוב להסכם"

"ברוך הנזכרים", הגיב הערב. "זה מה שאמרנו אז, וזה מה שהזהרנו הפעם. הציונות הדתית אטמה אזניה משמוע לזעקתינו כי 'גם אם תכתוש אויל במכתש לא תסור ממנו איוולתו'. עכשיו הגיע זמן העקיצה של העקרב הרוכב על הצפרדע. השגחה עליונה גלויה מאז ועד היום. מי שנתן יד לעקירת התורה יגרום לעקירת ישובים בארץ ישראל. אלא שהפעם אפשר עוד לתקן. ברגע האחרון", סיכם.

גם יו"ר מפלגת 'העבודה', בוז'י הרצוג, הגיב לדברים: "אם נתניהו יתקדם ויציג הסכם, אנחנו נהיה שם כדי לתמוך, מבפנים או מבחוץ". הוא אף העריך כי סיעות נוספות באופוזיציה ינהגו כמוהם. "אני מקווה", הוסיף ואמר, "כי יש עתיד תממש את הצד השני של המשוואה ותחבור אלינו במידה ונתניהו יתחמק מהמו"מ".
קואליציה איכלר לפיד תגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד