י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בוגרי 'אור ישראלי' העלו אור • גלריה

בָּאוּ בָנֶיךָ לִדְבִיר בֵּיתֶךָ • מאות בחורי ישיבות, בוגרי 'אור ישראלי' השתתפו בכנס בוגרים בליל זאת חנוכה • גלריה

בוגרי 'אור ישראלי' העלו אור • גלריה



כינוס היסטורי לבוגרי מדרשיות "אור ישראלי" התקיים בחג החנוכה בעיר בני ברק: 500 בחורי ישיבות בוגרי תנועת הנוער "אור ישראלי" החובשים עתה את ספסלי היכלי הישיבות הקדושות, התכנסו ובאו ביום רביעי ליל זאת חנוכה למסיבת חנוכה חגיגית לכבודה של תורה.

סביב שולחנות ערוכים ישבו מאות תלמידי הישיבות, בהשתתפות נשיא התנועה הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן ויו"ר התנועה הגאון רבי אברהם גרינבוים, אשר נשאו דברים בפניי הבחורים בוגרי המדרשיות.

תנועת הנוער "אור ישראלי" מונה כיום 135 סניפים שבהם לוקחים חלק בפעילויות למעלה מ-10,000 בני נוער אשר במשך היום לומדים בתיכונים ממלכתיים ומידי ערב מגיעים ללמוד במדרשיות תנועת "אור ישראלי" ברחבי הארץ.

בשיאו של המעמד העניק נציג הבחורים להגרי"ד גרוסמן את "ספר החבורות", המכיל קרוב ל-100 "חבורות" שנכתבו על ידי בחורי הישיבות על הסוגיות הנלמדות בישיבה.

במהלך הערב נשא דברים רב המדרשות, הרב פנחס בדוש, ששיבח והודה לרכזי ופעילי התנועה על עבודתם המסורה סביב השעון למען מטרה נעלה וחשובה זו. כמו כן הודה באופן פרטני לעומדים בראש התנועה, הגרי"ד גרוסמן והגר"א גרינבוים, על ההתמסרות הרבה למען הצלחתה.

לאחר מכן עלה לשאת דברים הגאון רבי אברהם גרינבוים, שהזכיר את דברי הגמרא במסכת סנהדרין "אמר רבי יוחנן אין בן דוד בא אלא בדור שכולו זכאי או כולו חייב" בעומדו על כך שבתנועת אור ישראלי פועלים על החלק ש"כולו זכאי".

את המשא המרכזי נשא הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, ובו תיאר בהרחבה על ניצחון המכבים מול היוונים כאשר כל אחד ואחד ממשתתפי הכינוס יש לו את הניצחון הפרטי שלו מלבד הניצחון הכללי. ולסיום בירך את המשתתפים שיגבירו חילם לעבודת הבורא ויעלו מעלה מעלה במעלות התורה והיראה.































גרוסמן ישיבות בחורים אור ישראלי גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד