כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בית המשפט דחה ההכרעה בבית שמש

לאחר דיון ממושך בעתירות, והאזנה לטענות הצדדים ופרקליטיהם, הודיע בית המשפט כי בקרוב ייערך דיון נוסף

אבוטבול ווינרוט. צילום: פלאש 90
אבוטבול ווינרוט. צילום: פלאש 90

מתח בבית המשפט המחזוי בירושלים: הבוקר (ג) בשעה 10:00 ההל הדיון בעתירות לבקשת בחירות חוזרות בבית שמש, עקב זיופים שהתגלו לכאורה. בשעה 12:00 יצא בית המשפט להפסקה, לאחר שהאזין לטענות הצדדים ובאי כוחם. לאחר ההפסקה, החלו נציגי הסיעות בעיר בטיעוניהם.

הדיון בעתירה, שהוגשה על היועץ המשפטי לממשלה וינשטיין והמומעמד המובס אלי כהן, נערך באולם מספר 317 בקומה השלישית שבבית המשפט המחוזי בירושלים בפני: הנשיא דוד חשין, השופט משה סובל והשופט ד"ר יגאל מרזל.

לקראת הדיון הוכנו הררי מסמכים שהגישו כל צד. עו"ד יעקב וינרוט, פרקליטו של ראש העיר משה אבוטבול, הגיש לבית המשפט לא פחות מ-100 עמודים ככתב הגנה, ולצידו סוללת עורכי דין של מפלגות נוספות שאף הם הגישו מצידם כתבי הגנה ואסמכתאות. בשל כך, אין וודאות שההכרעה תיפול היום.

משה אבוטבול, ראש העיר בית שמש שנלחם על קרב חייו, אמר עם הגיעו לבית המשפט המחוזי בירושלים לדיון בערעור על תוצאות הבחירות: "יש שופטים בירושלים, אין לנו ממה לחשוש. ניצחנו כחוק".

במהלך הדיון, טענה הפרקליטות שלא נחקרו עד הסוף העדויות של הנאשמים בזיוף, אך טוענת שאין צורך כי "מה שקובע זה העיקרון".

במהלך המשפט, השופטים התעניינו בפרטים הטכניים והקטנים של הזיופים שנתפסו ביום הבחירות.

עו"ד איתן הברמן, המייצג את אלי כהן, מחדד את הנושא הערכי, קרי על כך שנחשפה שיטה של זיופים. בשעה 12:00, ייצא בית המשפט להפסקה.

ביומונים החרדים התפרסמו הבוקר מודעות תחת הכותרת "בעד עמך רחמים שאלי", המבקשים להעתיר בתפילה במהלך המשפט למען המערכה הגורלית ו"לריבוי כבוד שמים". על המודעה חתומים 'גבאי הקהילות'.
בית המשפט בית שמש ירושלים אבוטבול משה אלי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד