י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מסיבות רבות - 'בלב אחד' • צפו בתמונות

ארג החסד 'בלב אחד' ערך מסיבות חנוכה למאות ילדים בעלי צרכים מיוחדים, בבתי חולים ובמוסדות לחינוך מיוחד • צפו

מסיבות רבות - 'בלב אחד' • צפו בתמונות

בשונה משנים שעברו, בהם נערך אירוע אחד גדול ומרכזי, הוחלט השנה בהנהלת ארגון 'בלב אחד' לרכז כוחות ומאמצים על מנת להגיע אל מספר החולים הרב ביותר, תוך פיצול מסיבת החנוכה לעשרות מסיבות שהתקיימו בנקודות שונות, כאשר בסך הכללי השתתפו בכלל המסיבות למעלה מאלף ילדים. הפעילות הענפה התקיימה על ידי צוותות המתנדבים שחולקו לפי אזורי מגוריהם ונשלחו לשמח את הילדים ולהכניס את האור לליבותיהם של החולים.

ארגון "בלב אחד" אף הופקד על מסיבת החנוכה וטקס הדלקת הנרות המרכזית בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים, כאשר רב בית החולים הרב משה קליין כובד בהדלקה ולאחר מכן אף נשא דברי חיזוק למאות החולים שגדשו את המקום. לאחר טקס ההדלקה עלו המתנדבים אל האגפים השונים ושם פצחו בשירה וריקודים תוך שהם מחלקים מאות סופגניות לחולים ולכל באי בית החולים.

בעיצומו של המסיבה בבית בחולים הדסה עין-כרם, אירעה התאונה המחרידה של התהפכות האוטובוס בכביש 90 וכשלושים ילדים הובלו בדחיפות לחדר המיון של בית החולים אשר באותה העת שהו בו מתנדבי "בלב אחד" שהוזעקו למקום על מנת לשמח ולהעלות את מורל הילדים שחוו על בשרם את האסון הנורא.

מעניין לציין את האירוע המרגש וסוחט הדמעות שאירע בעת מסיבת החנוכה שאירגן "בלב אחד" במוסד על"ה, כאשר למקום הובאה מיטתו של אברך חרדי צעיר אשר מזה זמן רב לא הגיב לסובבים אותו כלל, ועם כניסתו למסיבה השתנתה הבאת פניו וחיוך קל החל להציף את פניו לתדהמת רופאיו ובני משפחתו אשר לא גמרו להרעיף שבחים על הנהלת הארגון בשל דאגתם ומסירותם הרבה לחולים.

אירועים אלו מצטרפים לשורה ארוכה של פעילויות שונות ומגוונות בימי החנוכה בבית יד שרה בירושלים ובכיתת החינוך המיוחד בתלמוד תורה המסורה ועוד. כאשר המנוע מאחורי הפעילות הוא הרצון להיטיב עם הנשמות הגבוהות של החולים אשר רתוקים למיטתם ולחוליים שנים על גבי שנים, ובתוך כך לתת מרווח נשימה חיוני למשפחות המסורות המתמודדות בגבורה מעוררת השתאות באתגר שניצב בפניהם.

בסיום כל האירועים הודו המשפחות והצוותות הרפואיים להנהלת "בלב אחד" ולמתנדבים הרבים העושים עבודת קודש ימים כלילות ומקדשים שם שמים ברבים כאשר רק בזכות טוב ליבם זכו עוד מאות חולים ליהנות מאור ומשמחת ימי החנוכה.









בלב אחד חולים שמחה מסיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד