כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מודאג מהשלג: אהרן גרנות מחתן את בתו הלילה

העיתונאי אהרן גרנות עתיד להשיא הערב את בתו • בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מספר על החששות וההכנות בצל הסערה הגדולה

מודאג מהשלג: אהרן גרנות מחתן את בתו הלילה

השמחה שמציפה את רבבות ילדי ישראל ואולי גם את הגדולים, בהרי הצפון והמרכז , לנוכח פתיתי השלג ההולך ונערם, הולכת ומתגברת משעה לשעה. המרבדים הצחורים והלבנבנים העוטים את האופק, הבתים והמכוניות, מרנינים בהחלט את הלבן.

אבל ישנה משפחה אחת, שלצד הסיפוק על השלג שמפיס דעתו של אדם, מוטרדת במיוחדת, לנוכח העובדה כי השמחה שלה, עלולה להיות מושבתת הערב. זהו העיתונאי אהרן גרנות מ'משפחה' שאמור להשיא את בתו הכלה הערב באולמי 'לב האצולה' בצומת ירקונים, אבל בשלב זה, עדיין משפחתו תקועה בקרית ארבע, בה היא מתגוררת, בגין השלג הכבד המונע מהם לפי שעה, לצאת לדרך.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', מספר גרנות על הלבטים והחששות שמקננים בהם:

"במשך כל השבוע, אנו מתכוננים ונערכים לבאות. ידענו אמנם שיהיה סוער לקראת סוף השבוע, על פי תחזיות מזג האוויר, אבל לא ציפינו לשלג כבד שכזה. למעשה, כבר אמש, כאשר התחיל לרדת שלג מעורב בגשם, התייעצתי עם המוקד העירוני שלנו, מה מומלץ לעשות. הם התריעו, כי מחמת הקרה, קרוב לוודאי שעם שחר, יצטבר קרח על הכביש והנסיעה מסוכנת עד כדי סכנת החלקה. המליצו לנו, שהבת הכלה תצא מיד לדרך ללא שיהוי. ואכן, הבת שלנו יצאה לדרך יחד עם מספר חברות, והיא הגיעה לבית שבו היא אמורה להתגורר ביישוב אלקנה, שם מזג האוויר סגרירי אמנם, אך אינו מושלג כמו כאן".

"הבוקר התעוררנו אמנם לבוקר מרנין ולבן, אבל נהיה לנו גם קצת שחור בעיניים...רבות מחשבות בלב איש...כל קריית ארבע וסביבותיה עוטה שלג ובשלב זה איננו יודעים כיצד נצא מכאן. בשלב זה המציאות רחוקה ממה שחשבנו בתחילה. נועצנו עם מחלקת הביטחון. יתכן שניתן יהיה לצאת ברכב ארבע על ארבע שיוזמן במיוחד עבור בני המשפחה. אפשר, שנוכל להסתפק רק כאשר מפלסת מטעם המועצה, תפנה לנו את הדרך. תלוי בהתפתחויות ובמה שמחלקת הביטחון והמוקד יציעו לנו".
גרנות מייחל ומתפלל כי יגיע בשלום עם המשפחה למרכז, בעזרת ה'. כעת, הוא חושב על 'לבן' מסוג אחר. הוא מקווה שיזכה להכניס את בתו בשמלת הכלה הלבנה - לחופה...

• ומה עם החברים השכנים והאורחים שלך? הם יגיעו ברכבים כאלו? קרית ארבע על ארבע...?

גרנות מצטחק: "הזמנו תחבורה כמובן לכל המבקשים להגיע לחתונה. בשלב זה, טרם ביטלנו את האוטובוס. ראש המועצה, מלאכי לווינגר, בו נועצתי, הציע לחכות ולא למהר ולבטל. נמתין לשעות אחר הצהריים, כדי לראות איך יתפתח. אנו מתאזרים באופטימיות זהירה. אבל, לא מן הנמנע ואנו נצטרך להשלים עם העובדה, כי הם לא יוכלו להגיע לחתונה וניאלץ להסתפק רק באורחים מהמרכז".
אהרון גרנות שלג דאגה סערה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד