ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"הציבור החרדי למד לזהות עסקאות המניבות תשואה גבוהה"

רפי ולנסי, מנכ"ל חטיבת ההשקעות של 'אנגלו-סכסון', סקר את השקעותיו של המשקיע החרדי בישראל

"הציבור החרדי למד לזהות עסקאות המניבות תשואה גבוהה"



במפגש השנתי של רשת סוכנויות הנדל"ן הגדולה בישראל "אנגלו סכסון" סקר רפי ולנסי, מנכ"ל חטיבת הפרויקטים של "אנגלו סכסון" ישראל, את מפת הנדל"ן וההשקעות בנדל"ן מנקודת מבטו של המשקיע החרדי בישראל. במרכז דבריו סיפר ולנסי "כי זיהה את התבונה של המשקיע החרדי שלמד לזהות את העסקאות המניבות תשואה גבוהה בזמן קצר ומבצע רכישה רגע לפני עליית מחירים משמעותית במיוחד".

כדוגמא למגמה זו סיפר ולנסי כי רק בימים האחרונים נרכשו כמות גדולה במיוחד של דירות בפרויקט "משכנות רוממה" בירושלים שלאחר החלטת הרוכשים לממש את אופציית רכישת הקרקע ואישור תוכניות התב"ע צפויה עלייה משמעותית במחירי הדירות. מה שהביא לרכישה המאסיבית של דירות בפרויקט תוך ימים ספורים בלבד.

בהמשך דבריו ציין ולנסי כי כיום, ב"משכנות רוממה" נשארה רק דירה אחת בת 3 חדרים. וכמה דירות בודדות של 4 חדרים. וכל זאת רגע לפני עליית המחירים.

בנוסף, סיפר ולנסי כי משקיעים חרדים רבים זיהו את פוטנציאל התשואה הגבוהה במאגר ההזדמנויות הגדול של "אנגלו סכסון" המאפשר לנרשמים למאגר לקבל בזמן אמת הצעות של השקעות בנדל"ן ברחבי הארץ הנושאות תשואה גבוהה במיוחד הן בטווח הקצר והן לטווח הארוך. אנו מזהים מגמה של משקיעים חרדים חכמים המנתבים את השקעותיהם בחוכמה לפרויקטים המניבים תשואה ייחודית דווקא בערים שאינם מוגדרים מסורתית כערים להשקעה, כמו: רמלה, פרדס חנה, תל אביב ועוד. האתגר שלנו ב"אנגלו סכסון" הוא לתת לאותו משקיע חרדי את ההצעה המניבה והבטוחה ביותר, וזה מה שאנו עושים".
השקעה דירות חרדים רכישה אנגלו סכסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד