כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הגרב"מ אזרחי לראשי מד"א: "עבודת קודש"

ראשי מד"א ירושלים וצוות הצלה ביקרו אצל הגרב"מ אזרחי והציגו בפניו את הפעילות המיוחדת במהלך ימי סופת השלגים

הגרב"מ אזרחי לראשי מד"א: "עבודת קודש"



ביקור מיוחד ערכו ראשי מד"א ירושלים וצוות הצלה הפועל בשיתוף פעולה עם מד"א במעונו של חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, שם הודה ראש הישיבה לראשי מד"א וצוות הצלה על כך שהצילו את חייהם של אלפי בני אדם במהלך הימים האחרונים בעת שסופת שלגים פקדה את ירושלים.

בביקור השתתפו מנהל מד"א מרחב ירושלים שלמה פטרובר, יו"ר צוות הצלה הרב אברהם רייכמן, דובר מד"א מרחב ירושלים דני רוטנברג, הרב זאב אונגר ראש כולל צוות הצלה ויואל פולק ראש צוות בית וגן בצוות הצלה.

במהלך הביקור שיתפו הנוכחים את ראש הישיבה בעבודתם סביב השעון בימים האחרונים בקור מקפיא ותוך סיכון גבוה על מנת להציל חיי אדם. הנוכחים עדכנו את ראש הישיבה על שיתוף הפעולה ההדוק בין מד"א לצוות הצלה שהביא לפעילות משותפת על מנת להציל חיי אדם רבים ככל האפשר כאשר במהלך ימי הסערה טיפלו כוחות מד"א בלמעלה 10,000 מקרים בירושלים בלבד ובקרוב ל-60.000 מקרים בכל רחבי הארץ.

הנוכחים הציגו בפני ראש הישיבה את עבודת החילוץ שנעשתה באמצעות עשרות ג'יפים ורכבי הצלה בעלי יכולת עבירות בשלג, ובאמצעותם ניתן היה להגיע אל אלפי האנשים שהיו נצורים בלא יכולת ניוד ובתנאי קור בלתי סבילים.

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי התעניין על שיתוף הפעולה בין מד"א לצוות הצלה כשהרב אברהם רייכמן, יו"ר צוות הצלה, מרחיב על חלוקת הפעילות בין מד"א לצוות הצלה כאשר מד"א הוא הגוף המטפל בנושא המקצועי ומבצעי של מתנדבי צוות הצלה, והגאון רבי מאיר סירוטה משמש כמורה ההוראה והפוסק למתנדבים את ההוראות ההלכתיות.

הרב רייכמן הרחיב בפני ראש הישיבה את הסוגיות ההלכתיות שהובאו לפתחו של הגר"מ סירוטה בכל שעה ועל הוראותיו המפורטות לפעילות בשבת המושלגת.

בסיום הפגישה בירך ראש הישיבה את המשתתפים בחמימות על שיתוף הפעולה הפורה והודה להם על עבודת הקודש ועל כך שהם זוכים לקדש שם שמיים ולהציל חיי אדם כשראש הישיבה מזכיר לאורחיו "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא".
אזרחי מד''א הצלה ברכה שלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד