י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אפליית חרדים? חצי מיליון גולשים נחשפו למחאה

הסתיימה המחאה בפייסבוק נגד אפליית חרדים • לדברי היזמים נחשפו למעלה מחצי מיליון גולשים לקמפיין

אפליית חרדים? חצי מיליון גולשים נחשפו למחאה

מנהלי פרויקט "דוסים" הודיעו על סיומו של קמפיין "המחאה החרדית בפייסבוק": מנהלי פרויקט "דוסים" הודיעו היום (שני) על סיום קמפיין "המחאה החרדית בפייסבוק" לאחר שהוכתר בהצלחה.

"המהלך הנוכחי יוצא לדרך לאחר שהגענו למסקנה כי תמונת פרופיל חרדית תצליח להעיר דובים מרבצם, ואפילו השרה לבני לא תוכל להבליג לנוכח תמונותיהם של מאות גולשים חרדים שהפכו בין-לילה מצורות גיאומטריות חינניות לדיוקנים מפחידים חובשי כיפות, מדובללי זקנים ולובשי שחורים", אמר בנימה מבודחת, עורך האתר, יאיר טיילור.

סמי שלמה, מנהל האתר מספר כי בדף הרשמי של 'דוסים' בפייסבוק ובאתר הבית, נרשמה תעבורה של כ-110,000 גולשים בשלושת הימים האחרונים.

למעלה מאלפיים גולשים החליפו תמונת פרופיל לסמל המחאה – בפייסבוק, בווטסאפ ובטוויטר – בנוסף לעשרות דפים בעלי סך כולל של מאות אלפי לייקים, ביניהם אתרים חרדיים מרכזיים.

עשרות מנהלי קבוצות נייעס-חרדים בווטסאפ החליפו את תמונת הקבוצה לסמל המחאה ועשרות צייצנים צבעו את הפיד בטוויטר בצבעים שחור, לבן וצהוב.

לא זאת אף זאת, הקמפיין הויראלי זכה לסיקור נרחב באתרי החדשות המובילים בישראל.

לדבריהם, למעלה מחצי מיליון גולשים נחשפו לקמפיין המחאה בשלושת הימים האחרונים והוא ננעל כעת לטובת המשך פעילות בפרויקטים הבאים.

"הקמפיין הסתיים", הבהיר טיילור, "אבל המאבק רק התחיל. אנחנו כאן כדי לדאוג לזכויות החרדים במדינת ישראל ולא נסכים שאף אדם – גם לא שרת המשפטים – תרמוס אותנו ברגל גסה".
דוסים פרוייקט הידברות מחאה אפליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד