י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשרתים מחרימים: "לא נושיט לבנט את הלחי"

מאות חרדים המשרתים בשירות האזרחי מתכוונים להחרים טקס הצדעה, בשל השתתפותו של השר נפתלי בנט

מתגייסים לשירות אזרחי. צילום אילוסטרציה
מתגייסים לשירות אזרחי. צילום אילוסטרציה

מחר (ד) בצהריים יתקיים טקס הצדעה של השרות אזרחי במכללת דוד ילין בירושלים. למקום הוזמנו מאות משרתים חרדים, להם התברר כי באירוע צפוי לשאת את הנאום המרכזי השר נפתלי בנט.

קבוצה של כ-25 משרתים פתחו ביוזמה, ופנו לכלל הגופים הקשורים לנושא, כדי לשכנע משרתים חרדים שלא לבוא לטקס ולהחרים אותו.

לדברי המארגנים, אין כל חובה למשרת להשתתף באירוע כזה, לטענתם, יותר מ-250 משרתים הודיעו כבר כי אינם מתכוונים להגיע.

וזה נוסח ההודעה שנשלחה לגופים המעורבים:

"גופים מפעילים עמותת חשובות ויקרות, שלום רב.

אנו קבוצת משרתים פונים אליכם בבקשה ובדרישה לא לכפות עלינו להשתתף מחר בטקס ההצדעה לשירות האזרחי בירושלים. אנחנו מודעים ללחצים שאתם עוברים והאיומים המרומזים מהמנהלת. חשוב לנו לציין ולהודיע שאין שום חובה להשתתף בטקס למרות טענות המנהלת. אסור על פי חוק לחייב משרת להשתתף בטקס! וכל ניסיון כזה הוא עברה על החוק!

"המטרה שמופעלים הלחצים, ההטרדות והאיומים על גופים ומשרתים זה הרצון של המנהלת לרצות את האדון השר נפתלי בנט שאמור לשאת את הנאום המרכזי מחר! ברור לכם הרי שהדבר שהשר בנט הכי צריך בימים אלה, זה תמונה צבעונית נואם מול מאות תלמידי ישיבות חרדיים. בשבילו זה פרס פוליטי אדיר ובשביל זה הוא יעשה הכל!

"השימוש הפוליטי שהוא מתכונן ויעשה בזה בנו ובטקס ישמש כבומרנג נגדינו. אתם כגופים מפעילים חשובים יודעים טוב מכולם כמה גדולה היא המצוקה שלנו במגזר החרדי בימים אלה, וכמה הגזירות של אותו נפתלי בנט ואחיו יאיר לפיד ממיטים אסון קשה על היהדות הנאמנה. וכן זה אותו בנט בדיוק ואסור לנו להתבלבל ולהפנות לו את הלחי השניה.

"השר נפתלי בנט ואחיו השר יאיר לפיד לא בוחלים בשום דרך והזדמנות לפגוע בנו מגזר שלם ויקר. כאברכים ובעלי משפחות המקיימים את חייהם כיהודים החרדים לדבר ה' אנו חברנו ובני משפחותינו נפגעו קשות מהגזרות הקשות. ולא רק פגיעה כלכלית בכיס אלא פגיעה קשה ועלבון רב כתוצאה ממסע ההסתה ללא רסן של השר נפתלי בנט ואחיו. מסע שיסוי אכזרי שלא נראה כאן שנים!!!

"אנו יהודים החרדים לדבר ה' נפגעי גזרות האחים בנט - לפיד קוראים לכם ומתחננים אחים יקרים משרתים יקרים גופים ועמותת חשובות אנא החרימו וימנעו מהשתתפות בערב זה ואל תתנו יד למבקשי רעתנו המנסים בכל דרך לפגוע בעולם התורה ובציבור החרדי. מחר כולנו במפגן לכבודה של תורה מפגן שכולו קידוש ה'. לא מושיטים את הלחי לשונאים! אל תתנו לו יד להכות בנו!!!מחרימים את טקס ההצדעה, מצדיעים לעולם התורה!!!"
בנט משרתים כפיה הצדעה אירוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד