י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרסום ראשון: מה הבטיח אלי כהן לסיעת 'טוב'?

מלחמה באפלייה והקצאת מבנים • וגם: תיק חינוך חרדי, תיק חן חרדי והעצמת נוער חרדי • בפנים: ההסכם כפי שנמסר לבית המשפט

אלי כהן. צילום: בחדרי חרדים
אלי כהן. צילום: בחדרי חרדים

בין מאות המסמכים שהוחרמו על ידי המשטרה והוגשו כחומר לבית המשפט בפרשת בית שמש, נמצאים שני דפי הסכם מפתיע - המתפרסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

ההסכם נחתם לפני הבחירות בין סיעת 'טוב' בעיר למועמד החילוני אלי כהן, ובו מבטיחה טוב, שכזכור לא עברה לבסוף את אחוז החסימה, את תמיכתה במועמדותו.

לאחר הקדמה על "חזון העיר בית שמש כמתפתחת, מתקדמת, מחברת ושוויונית לצד השמירה על ציביונה של העיר.

"תוך רצון משותף להבטיח אחדות בחברה המקומית, הצדדים מעוניינים להיות מאוחדים בדרך להחלפת השלטון המכהן", מפורטת רשימת היעדים המשותפים אליהם הצדדים מתחייבים.

בהמשך, שורה של התחייבויות לטיפול בנושאים לטובת התושבים, כולל טיפול בבעיית האפלייה בקבלת תלמידים במוסדות, הקצאה שיוויונית של מבנים למוסדות, קמפוס למען תעסוקת חרדים, הסדרת בעיות החנייה והתחבורה ועוד.

וגם הבטחה ליצוג הולם בועדות השונות - תמיכות, חינוך, מכרזים, תכנון ובניה וכספים. וגם מבטיח אלי כהן לנציגי 'טוב' שורה של תפקידים בעירייה: תיק העצמת נוער חרדי, תיק חן חרדי, תיק חינוך חרדי וסגן יו"ר מועצה הדתית בבית שמש.

כאמור, נכון להיום אלי כהן אינו ראש העיר ו'טוב' אינה מיוצגת כלל במועצה. אך באם יחליט בית המשפט על קיומן של בחירות חוזרות, ובמידה שהללו יכללו גם בחירות למועצה - עשויה טוב לחצות את אחוז החסימה, ואז מה יהיה גורל ההסכם?
טוב בית שמש אלי כהן בחירות מסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד