י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סכנה בכביש • נהג התהפך בירושלים - ונהרג

נהג בירושלים איבד שליטה על מכוניתו, התהפך - ונהרג • המשטרה מבקשת: לא לנסוע בכבישי העיר בשעות הבוקר והלילה

צילום: אלי שלזינגר
צילום: אלי שלזינגר

פגעי מזג האוויר? נהג, בן 78, נסע הבוקר (ד) ברכבו בשכונת פסגת זאב בירושלים, התהפך – ונהרג. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי המנוח איבד שליטה על מכוניתו, לאו דווקא בשל תנאי הכביש.

חובש בכיר במד"א, ישראל וינגרטן, קיבל את הקריאה כשהיה על גשר עוזי נרקיס בסמוך מאוד למקום, והוא מספר: "הוזנקתי על ידי המוקד למקום והגעתי בתוך דקה, הבחנתי ברכב הפוך על הגב ובתוכו גבר מבוגר לכוד, בעזרת כונני מד"א נוספים חילצנו אותו מהרכב כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה ומחוסר הכרה, מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה".

פאראמדיק מד"א יושי עמית שהגיע בניידת טיפול נמרץ, סיפר: "הפצוע, גבר בשנות ה-70 לחייו, היה במצב קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, העלינו אותו לנט"ן ותוך כדי נסיעה לבית החולים המשכנו להעניק לו טיפול ולבצע בו פעולות החייאה. סמוך לבית החולים מצבו הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".

משטרת ירושלים שבה ומבקשת שלא לנסוע בכבישי העיר בשעות הלילה והבוקר.

אירוע נוסף בירושלים: גבר בן 73 נמצא בפסגת זאב כשהוא סובל מפגיעת קור. צוות מד"א מצא אותו כשהוא במצב היפותרמיה ופינה אותו לבית החולים הדסה הר הצופים. ההערכה היא כי הוא התמוטט מסיבה בריאותית אחרת ורק לאחר מכן גם נפגע מהקור.

דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת: "הגבר בן ה-73 שהגיע לחדר המיון של הדסה הר הצופים סבל מבעיות רפואיות ומהיפותרמיה. הגבר הגיע בהחאייה עם חום גוף נמוך. צוות הרופאים בחדר המיון נלחם על חייו אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו".
ירושלים החלקה נהג התהפך שלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד