כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

כך הצליחו 20 אירו לפענח גניבת חצי מיליון ש"ח

בכיסו של צעיר שנעצר בנתניה נמצא שטר של 20 אירו • השטר הוביל לפיענוח פריצת ענק שאירעה בעיר

כך הצליחו 20 אירו לפענח גניבת חצי מיליון ש"ח

לפני מספר ימים נערך חיפוש בביתו של צעיר בן 24 תושב העיר נתניה על ידי שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת המשטרה בנתניה ולוחמי יחידת צבר של מג"ב מרכז.

על פי החשד הצעיר היה מעורב בהתפרצויות לבתים וגניבת רכוש. בחיפוש אותר מחשב נייד ותוכי מדבר יקר ערך. כשהחשוד נלקח לחקירה, נמצא בכיסו שטר של 20 אירו.

השטר הזה היה המפתח לפתרון תעלומה גדולה יותר: הכל החל כאשר לפני כשבוע דווח בתחנת המשטרה בנתניה על פריצה וגניבת כספת שהכילה 500,000 ש"ח בשטרות שונים, וכן תכשיטים יקרי ערך.

בעקבות מציאת השטר התבקש בעל הכספת לבדוק אם יש לו צילומים של השטרות. הלה אכן צילם את השטרות אך עשה זאת כשהם בחבילות ולכן נראים השטרות שבחזית.

השוטרים לקחו את הצילומים וכשהביטו בהם עלה חיוך על פניהם, מספרו הסידורי של השטר הראשון היה זהה למספר הסידורי על גבי השטר שנמצא במכנסיו של החשוד. מכאן ועד הגשת כתב האישום הדרך הייתה קצרה.

בכתב האישום שהוגש לבית המשפט סופרה השתלשלות המקרה: הנאשם פרץ לבית, חתך את סורגי החלון, שבר את התריסים ונכנס פנימה. לאחר מכן פרץ לכספת וגנב את הכסף.

אבל מה עם התוכי המדבר?

כאשר עוכב החשד לתחנה ונחקר איתרו החוקרים תלונה מתושב נתניה שציין כי תוכי שלו ששוויו אלפי שקלים נגנב, הוא הוזמן לתחנה לזהות את בעל הכנף וכשהשניים נפגשו הם החלו לשוחח ביניהם.
פריצה גניבה עשרים אירו תוכי משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד