י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חרדי מצא והשיב יהלומים בשווי 200 אלף דולר

יהלומן צעיר תושב בני ברק מצא שקית יהלומים בשווי 200 אלף דולר - והשיבה לבעליה • "זה החינוך שעליו גדלתי"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הבורסה ליהלומים נדהמת: שקית ובה יהלומים בשווי מוערך של כ-200 אלף דולר הלכה לאיבוד ליהלומן בבורסה ליהלומים ברמת גן ביום חמישי האחרון. השקית נמצאה והוחזרה על ידי יהלומן צעיר, חרדי תושב בני ברק, כך מספר דה מרקר.

ג' יהלומן וותיק איבד את השקית סמוך לאולמי הדר דימול ברמת גן, ליד הבורסה ליהלומים בדרך למלטשה. "אלה לא היו יהלומים שלנו ולא היינו מבוטחים", סיפר בנו של היהלומן.

את השקית מצא א׳, יהלומן צעיר תושב בני ברק שסיפר לכתב העיתון: ״היתה מונחת שקית שקופה על הרצפה ומיד הבנתי שזה משהו שצריך להרים - ואז ראיתי בה יהלומים. העברתי אותה באופן מיידי למחלקה המשפטית בבורסה, ויחד עם חברי הנהלת הבורסה בדקנו את היהלומים ואת שוויים".

"זה החינוך שעליו גדלתי". הוסיף, "לא היה לי לרגע פיתוי לקחת את זה. חונכתי שדבר שלא שלנו אנחנו לא נוגעים", אומר א׳. "בנוסף לזה, גם הכללים של הבורסה מחייבים לנוהג ביושרה ולהחזיר אבדה".

כאשר הגיע ג׳ להנהלת הבורסה ודיווח על האבידה, התבשר כי השקית נמצאה: "לא האמנתי שאני אראה את היהלומים חזרה, אמר "הוא באמת צדיק האיש שהחזיר. לא מאמין שיש כאלה אנשים. הופתעתי לטובה. הבאתי לו סכום כסף כהכרת תודה".
יהלומים בורסה אבידה רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד