י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשת שמות: שבת מגבית עבור אגודת 'אפרת'

גדולי ישראל בקריאה לסייע ולהחזיק בפעולותיה הנשגבות והברוכות של אגודת 'אפרת', המצילה תינוקות • אינפורמטיבי

שוסהיים אצל האדמו''ר מבעלזא
שוסהיים אצל האדמו''ר מבעלזא

שבת פרשת שמות הוכרזה מכבר לשבת מגבית עבור אגודת 'אפרת'. פרשה זו עוסקת במיילדות העבריות שלמרות גזרות פרעה העניקו חיים לילדי ישראל במצרים. הן מסרו את נפשן כדי להציל את ילדי ישראל בכדי להבטיח את המשכיות עם ישראל - אגודת "אפרת", הממשיכה את פעולותיהן של המיילדות העבריות, שמה לעצמה כחובה עליונה להציל נפשות ילדי ישראל במגזר הכללי, ופועלת רבות בדרכי הסברה ובתמיכה כלכלית למשפחות במצוקה.

ב"קריאה נאמנה לעם קודש" שפורסמה בעבר על ידי גדולי ישראל נכתב: "נודעת בשערים לשם ולתהילה פעולתה של אגודת "אפרת" ששמה לעצמה חובה עליונה להציל נפשות של עוברי ישראל, ומידי שנה מצילה מאות רבים בדרכי הסברה ובתמיכה כלכלית למשפחות מצוקה".

"פעולותיה של אגודת אפרת למניעת גזירה נוראה זו של רצח עוברים ר"ל כרוכה בהוצאות רבות, בעיקר כדי לתמוך באותם משפחות בסיוע של ממש. על כן ידינו תיכון עימם לסייע ולהחזיק בידם בפעולותיהם הנשגבות והברוכות איש איש כמשאת ידו ומן השמיים יתברכו בכל מילי דמיטב, בני חיי ומזוני בריות גופא ונהורא מעלייא".

יו"ר האגודה מסביר כי דברי חז"ל "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא" - מהווים נר לרגלינו בהתמסרות ככל היכולת להצלת חיים. ד"ר שוסהיים מוסיף ואומר: "כדי להתמודד עם רוב המקרים שהם על רקע של מצוקה כלכלית, אפרת מעניקה סיוע כלכלי מכובד שבאמצעותה אנו מצליחים להציל חיים. הסיוע שאפרת מעניקה כוללת: מיטה, עגלה, אמבטיה, ביגוד, וסל חודשי מכובד הכולל מזון, טיטולים מגבונים ועוד המגיע ישירות לבתיהן של הנזקקות לפרק זמן של עד שנתיים. כל זאת בעלות של 4.500 ₪ בלבד, בסכום זה הניתנים כתרומה אנו זוכים להעניק חיים לעוד ילד יהודי".

מאז תשל"ז ועד היום זכתה אגודת 'אפרת' להציל למעלה מ-56,000 ילדים על ידי תמיכה כלכלית. וישנם עוד אלפי ילדים שניצלו באופן עקיף, אם זה בגלל פרסומים שונים שאגודת אפרת מפיצה במאות אלפים ובשפות שונות.

אגודת "אפרת" רחוב העילוי 10 ירושלים. טל': 02-5454500.
הצלה אפרת שמות מילדות שוסהיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד