ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

כתב אישום: תלמיד ישיבה מוכרת הבריח סמים לכלא

קרדום לחפור: תלמיד בישיבה מוכרת בשכונת בית ישראל בירושלים נכנס לבית כלא על תקן 'מלמד יהדות' - והבריח לשם סמים

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90



פרקליטות מחוז דרום, באמצעות עו"ד ערן צברי, הגישה בשבוע שעבר לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תלמיד ישיבה מוכרת בשכונת בית ישראל בירושלים, שניסה לפני כשבועיים להחדיר כמות לא מבוטלת של סמים מסוכנים מסוגים שונים, עבור אסירים באחד מבתי הסוהר בישראל.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של ניסיון לתיווך בסם מסוכן, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וניסיון להכנסת חפץ אסור. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הנאשם, שימש בימי ראש השנה כחזן הסוהר.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם, תושב ירושלים, ביקר במהלך חודש נובמבר 2013 בבית הסוהר, וביקש לפגוש אסירים על מנת ללמד אותם לימודי יהדות. בהתאם לבקשתו זו, הכניס רב בית הסוהר את הנאשם לאגף.

בתאריך 5/12/2013, סמוך לשעה 14:30, הגיע הנאשם אל בית הסוהר, כשהוא מחביא בשרוול חולצתו שקית ניילון נצמד שהכילה לפחות 49 טבליות סם מסוכן מסוג בופרנורפין, סם מסוכן מסוג חשיש במשקל כולל של 24.4 גרם, סם מסוכן מסוג קוקאין במשקל של 0.41 גרם, סם מסוכן מסוג MDMA במשקל של 0.3 גרם, ובנוסף כסף מזומן בסך של 1,000, אותם קיבל בנסיבות שאינן ברורות למאשימה, על מנת להכניס את הסם המסוכן ואת הכסף לאסיר שזהותו אינה ידועה למאשימה באגף.

בהגיע הנאשם אל שערי בית הסוהר, המתינו לו אנשי יחידת "דרור" של שירות בתי הסוהר, וביקשו לערוך חיפוש בכליו ובבגדיו. בהמשך לכך, תפסו אנשי יחידת דרור הנ"ל את הסם המסוכן, והנאשם נעצר.
כלא כתב אישום סמים הברחה תלמיד ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד