כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ח"כ אשר ללפיד: "איזה ניסיון ניהולי יש לך?"

ח"כ יעקב אשר תוקף את יאיר לפיד בשל הגבלת דירקטורים בניסיון ניהולי: "ראה"מ נהנה שיש לו שר אוצר שלא מצליח לנהל כלום"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה תוקף את יאיר לפיד בשל הגבלת דירקטורים בניסיון ניהולי: "שר האוצר לא מצליח לנהל כלום".

הדברים נאמרו הערב (שני), במהלך הצבעת אי אמון בממשלה בדבריו אמר ח"כ יעקב אשר: "התפרסם השבוע, שמשרד האוצר מוביל מהלך של הקמת נבחרת דירקטורים. הרעיון הוא יפה, הקמת מאגר גדול, של אנשים אשר ראויים לשמש כדירקטורים במדינת ישראל. אחד הדברים שקרו תוך כדי המהלך של הקמת המאגר הזה, הוא שהוסיפו תקנות, ותנאי סף נוספים, כשהבולט ביותר בניהם, הוא הצורך של המועמדים להיות בעלי ניסיון ניהולי של לפחות 10 שנים".

"אני רוצה לשאול את הממשלה, לשאול את שר האוצר, כמה שנים של ניסיון ניהולי יש לו לשר האוצר? כולנו היינו כאן, כשתושבי ישראל הפסיקו לנשום כששמעו על הגירעון הענק שהולך לבלוע את כל מדינת ישראל. אני מצפה משר האוצר שיעבוד עם תחזיות נכונות, בצורה רצינית יותר, לא באים ומכניסים את כל המשק לחרדה עם גירעון אדיר. קבעת יעד גירעון מופרז, שמעלה את דירוג הסיכון של מדינת ישראל בפרמטרים שונים, לא צפית את ההכנסות מהרווחים הכלואים, היום אתה בא ומחזיר את זה בצורה כזו או אחרת, ככה לא מנהלים עסק, ככה לא מנהלים מדינה. אותו דבר קורה גם במחירי הדיור, הרי כולנו מכירים את המשבר הגדול שיש בדיור לכל המגזרים בכל הארץ, כעת באים אלינו עם פתרונות גדולים "סופרטנקרים", מקימים עוד חברה, מסדרים עוד ג'וב לחבר קרוב, ובינתיים, אנו מתבשרים שמחירי הדירות עלו שוב ב6.9% בשנה האחרונה".

"כדי להנהיג צריך להיות מנהיג, לדעת לנהל, והסיבה שראש הממשלה נעלם בחודשים האחרונים, זה כיוון שהוא פשוט נהנה לראות, איך שר האוצר שלו לא מצליח לנהל כלום", סיים.
יאיר לפיד כנסת ראש הממשלה אוצר אי אימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד