ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

שוב: בקבוק תבערה הושלך לעבר ישיבה בבני ברק

בקבוק תבערה הושלך שנית לעבר ישיבת נחלת שלמה בבני ברק • נגרם נזק קל • לפי החשד נעשה הדבר על ידי נערי שוליים

שוב: בקבוק תבערה הושלך לעבר ישיבה בבני ברק
mivzaklive



הלילה (שלישי) כמחצית השעה לאחר חצות, הושלך בקבוק תבערה לעבר ישיבת "נחלת שלמה" ברחוב חי טייב, בשכונת קריית הרצוג בבני ברק. הבקבוק לא התלקח ולא היו נפגעים, אך נגרם נזק לאחד החלונות.

אחד מתלמידי הישיבה סיפר ל'בחדרי חרדים' כי האלמונים יידו אבן לעבר החלון על מנת לנפצו, ואז השליכו בקבוק עם חומר דליק. בחור ששהה באותה העת בחדר, נפגע ברגלו מהבקבוק, אך בנס הוא לא התלקח. כונני 'איחוד הצלה' שהגיעו במהירות למקום, עזבו ללא טיפול.

בסריקות שנערכו על ידי כוחות משטרה ומתנדבי 'השומרים', אותר צעיר בן 24 תושב העיר, והוא נעצר לחקירה. הערב, יובא לבית משפט השלום בת"א לדיון בהארכת מעצרו.

אמש (שני) סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר, הושלך בקבוק תבערה לעבר פנימיית הישיבה, הפונה לרחוב מנצור. הבקבוק התלקח וגרם לשריפה. גם הפעם לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לדלת הישיבה.

בחור ישיבה נדקר בבטנו בלב בני ברק

בחורי הישיבה - העומדת בראשות הרב אברהם ארלנגר - סיפרו כי חברם לישיבה בן ה-16, הוא זה שנדקר בבטנו בליל שבת לפני כשבועיים וחצי ברחוב השומר פינת רבי עקיבא בבני ברק, ופונה במצב בינוני לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "ב"ה הוא כבר שוחרר מבית החולים, אך עדיין לא חזר לשגרה, ומתאושש" סיפר חברו.

בעקבות המקרה, הוגשה תלונה במשטרת רמת גן ונפתחה חקירה, ומספר נערים עוכבו לחקירה.

לדברי תלמידי הישיבה, עולה חשד כי חבריהם של החשודים מתנקמים בישיבה, ויידו זה הלילה השני בקבוקי תבערה לעבר הישיבה. עוד סיפרו כי אתמול (שני) יצר גורם שלישי קשר עם ראש הישיבה, על מנת לערוך 'סולחה' בין הצדדים, ראש הישיבה הסכים, אך הדבר לא יצא לפועל עדיין.

צילום: דוד מחפוד - חדשות Mivzaklive

















צילום: דוברות 'השומרים'





חקירה דקירה בקבוק תבערה נחת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד