ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מוזס תוקף: "ראו מה בין בית שמש לנצרת"

יו"ר סיעת יהדות התורה תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, על החלטתו לדרוש קיום בחירות חוזרות בבית שמש

מנחם אליעזר מוזס. צילום: פלאש 90
מנחם אליעזר מוזס. צילום: פלאש 90

ח"כ מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה, תקף היום (ג) במליאת הכנסת את החלטת היועץ המשפטי לממשלה ודרישתו לבחירות חוזרות בבית שמש. דבריו נאמרו לאחר פרסום החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת, בענין חשד לזיוף כמה עשרות פתקי הצבעה, לפיה תיערך ספירה חוזרת של 47 מעטפות בלבד.

"ראו מה בין בית שמש לנצרת. שופטת בית משפט המחוזי בנצרת קיבלה את ערעורו של המפסיד בבחירות שהפסיד בפער של 22 קולות, והורתה על ספירה מחודשת של 47 מעטפות בלבד. כך צריך להיות. לעומת זאת, בבית שמש, ניצח ראש העיר משה אבוטבול בפער של קרוב ל-1000 קולות מיריבו. אך שם הצטרף לחגיגה נגד ראש העיר הנבחר, היועץ המשפטי לממשלה, ודורש לערוך בחירות חוזרות בכל העיר, ומדוע? כי מדובר בראש עיר חרדי! זו הסיבה היחידה!

"מדוע בנצרת בחר היועץ שלא להתערב ואילו בבית שמש בחר להתייצב נגד המועמד החרדי שנבחר ולא הסתפק בדרישה לספירה חוזרת של מספר קלפיות? האם עינו צרה בניצחון של חרדי על פני רעהו שאיננו חרדי?"

מוזס אמר עוד כי מצער שעוד בטרם סיימה המשטרה את חקירתה וכבר אץ רץ היועץ המשפטי ויינשטיין לעתור לבית המשפט ולדרוש בחירות חוזרות. "המקרה מזכיר את סיפור היריקה על ילדה בת 7, יריקה שלא היתה ולא נבראה, עובדה שלא מנעה פתיחת מסע הסתה נגד הציבור החרדי, מתוקשר ומשומן. המשטרה בסיום החקירה סגרה את התיק - אך ההסתה השאירה את חותמה ונזקיה".
מוזס מליאה בית שמש נצרת ראש עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד