כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חשד להצתה: שריפת ענק ליד היישוב דולב

שריפת קוצים שפרצה ליד היישוב דולב לובתה על ידי הרוחות העזות • כוחות הכיבוי התקשו להשתלט עליה ותושבים פונו מבתיהם

צילום: חגי קרפ תצפית
צילום: חגי קרפ תצפית



שריפת ענק פרצה הערב (שלישי) סמוך ליישוב דולב בבנימין, והכבאים התקשו להשתלט עליה. נבדק חשד להצתה.

שריפת קוצים פרצה הערב סמוך ליישוב דולב והיא התרחבה בשל הרוחות החזקות ופנתה לעבר בתי היישוב. לאחר שלא הושגה שליטה על האש והחל פינוי תושבים הקרובים למקום השריפה.

שרות תושבי דולב ואנשי מחלקת הביטחון של מוא"ז בנימין פעלו להשתלט על השריפה יחד עם חיילי צה"ל בסיוע שופל צבאי, אנשי משטרת מחו"ז ש"י ולוחמי האש.

רשף ג'קי בנימיני דובר מחוז כיבוי יו"ש מסר כי למקום הוזעקו 12 כבאיות, מאיגוד איו"ש וכן כבאיות שהגיעו לסייע מהערים רמלה פ"ת וראשל"צ. בנוסף, במקום פועלים לוחמי אש מתנדבים מגוש טלמונים, מקריית ספר ומנווה צוף. כלל כוחות הכיבוי פועלים בפיקודו של מפקד המחוז טפסר בכיר אמנון אמיר, עוד הוסיף בנימני בדבריו לסוכנות תצפית כי נכון לשעה 23:55 האש בשליטה אך פעולות הכיבוי לא הסתיימו.

דובר מחוז ש"י של המשטרה מסר כי סך הכל פונו כשלושים בתים וכן תלמידות אולפנת דולב. וכי האש הגיע עד לחצרות הבתים כאשר בשלב מסויים הרוח שינתה כיוון והתרחקה מהבתים.

עוד הוסיף דובר מחוז ש"י בדבריו לסוכנות תצפית כי עד שעות הבוקר ישארו בדולב חמישה ציוותי כיבוי וכוח משטרה, וכי המשפחות שפונו כבר הורשו לחזור לבתיהם. מפקד הכוח המשטרתי שפיקד על הארוע הוא מפקד תחנת בנימין סנ"צ דודי חיון.

צילום: תצפית































דולב פינוי כיבוי להבות אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד