י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

משפחת הגר"ע זועמת: "עושים כסף מזכרו של הרב"

חברת ליסינג שהשכירה רכב לגר"ע זצ"ל, ביקשה למכור אותו במחיר גבוה, בטענה כי מדובר ב"רכב מבורך" • משפחת הרב זועמת

הגר"ע יוסף זצ"ל ביציאה מרכבו. צילום: ארכיון
הגר"ע יוסף זצ"ל ביציאה מרכבו. צילום: ארכיון

גם זה קורה: מודעה שפורסמה לאחרונה באתר יד 2 עוררה את זעמה של משפחת הגר"ע יוסף זצ"ל. בהודעה שפורסמה מציעה חברת הליסינג למכירה רכב מסוג סקודה סופרב שנת 2012, שהושכרה למשפחת הגר"ע ושימש את הרב עובדיה במשך השנתיים האחרונות. המודעה מכריזה, לצד הפרטים הטכניים, כי מדובר ברכבו של הרב וב"רכב ששרויה בו ברכה".

על פי הדיווח הבוקר (ד) של העיתונאי יהודה שלזינגר ב'ישראל היום' מי שיטרח ויצלצל למוכר מחברת הליסינג בקריית מלאכי עלול להתאכזב, מפני שהרכב כבר נמכר במחיר המחירון בסך מאה חמישים וחמישה אלף שקלים.

במשפחת הגר"ע שמעו על המכירה וזעמו: "זה מאוד מרגיז ומכעיס אותנו שמישהו מנסה לעשות כסף מזכרו של הרב", אמר אחד מבני המשפחה ל"ישראל היום", "איך הם מעיזים לעשות דבר כזה? למסחר את הרב ולגרום לו ביזוי כזה. לצערנו אין לנו שליטה על דבר כזה".

לגר"ע לא היה רכב קנוי ובני המשפחה שכרו רכב לתקופות ארוכות. לפני הסקודה שימש את הרב רכב ב.מ.וו וכשהוא הוחזר הם ביקשו מהחברה שלא למכור או למסחר אותו בצורה דומה, אך אז לא נתקלו בבעיה דומה מפני ש"כשהרב השתמש ברכב הקודם היה אדם שעקב ושאל כל הזמן מתי אנחנו מחזירים את הרכב ואז רץ לקנות אותו", סיפר אחד מבני המשפחה.

בן המשפחה הוסיף כי "גם במקרה הזה ביקשנו מהחברה שלא למסחר בזיכרון של הרב. הם כנראה חיכו כמה חודשים כדי לתת לעניין להישכח כביכול ועכשיו העלו את זה. מילא אם הרכב היה נתרם לילדים, לחינוך, לישיבות, אבל ככה סתם, זה פשוט מבזה את הרב".

גם הדירה של הגר"ע זצ"ל ברחוב הקבלן בירושלים תימכר בתום שנת האבל הראשונה.
מכירה הגרע יוסף ישראל היום יד 2 סקודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד