י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

משה אבוטבול: "אני לא מפחד מבחירות חוזרות"

ראש עיריית בית שמש, בראיון ל'בחדרי חרדים' - לקראת ההכרעה על הבחירות בעיר: "מקווה שבית המשפט יכבד רצון התושבים"

אבוטבול: האם ישאר בלשכה?. צילום: יעקב לדרמן
אבוטבול: האם ישאר בלשכה?. צילום: יעקב לדרמן

לקראת הכרעת המחוזי מחר (חמישי), בסוגיית הבחירות בבית שמש ראש העיר משה אבוטבול מתראיין ל'בחדרי חרדים' ואומר: "אני מצפה שבית המשפט יכבד את הכרעת רוב תושבי העיר שבחרו בי".

מזה כחודש ימים שהעיר נתונה בטלטלה, מאז החלטת היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין, לעתור לבית המשפט בבקשה לביטול תוצאות הבחירות לעירייה. מחר בשעה 14:00 בצהריים, צפוי בית המשפט המחוזי בירושלים לפרסם את הכרעתו בנידון.

הכרעת בית המשפט באה לאחר דיון שהתמשך על פני כ-8 שעות, לאחר מכן בית המשפט הורה לצדדים להשלים את טיעוניהם לבקשה תוך שבוע ימים.

הציבור החרדי בבית שמש, ולא רק, עוקב בדריכות אחר המתחולל בין כותלי בית המשפט. עסקנים ורבנים בבית שמש, אף יצאו בקריאה לציבור להתפלל להצלחת אבוטבול.

"כאנשים מאמינים" אומר אבוטבול, "התפללתי להצלחה, בעצרות תפילה ועל קברי צדיקים, כך גם עליתי לקבל את ברכתם של גדולי ישראל".

"מההיבט המשפטי", הוא מוסיף, "שכרנו את שירותי אחד מבכירי הפרקליטים בארץ, עו"ד ד"ר יעקב וינרוט שהדף באופן משכנע את כל כתב התביעה, לכך אנו מאמינים שבעזרת השם נצליח והאמת והצדק יצאו לאור".

"במערכת הבחירות עשינו עבודה נפלאה, ניסנו לאחד וללכד, פעלנו למען כלל הציבור ואכן גם זכינו לאמון של למעלה מ-50% מתושבי בית שמש, ולכך אנו מקווים כי כבוד בית המשפט יכבד את רצון תושבי בית שמש, ואת זכותם לבחור במועמד אותו הם רוצים שיעמוד בראשות העיר, יחד עם הנבחרת של מועצת העיר".

ואם בית המשפט יכריע על עריכת בחירות חוזרות? "אנחנו לא מפחדים מבחירות חוזרות", הוא אומר, "כולנו יודעים כי דבר לא השתנה וגם אם יעשו סיבוב שלישי ורביעי, תוצאות הבחירות לא ישתנו".

במידה ובית המשפט יכריע על בחירות חוזרות, ניתן לערער על פסק הדין בבית המשפט העליון תוך 14 יום מיום מתן פסק הדין.

האם אכן ינצל את זכותו ויערעיר על פסק הדין, אם יכריע על בחירות חוזרות? "ברור שאף אחד מאתנו לא חפץ להכניס את העיר לטלטלה של בחירות", הוא מסביר, "ולכך בכל תוצאה שרק תהיה, נשאל את דעתם של גדולי ישראל, וככל אשר יורו לנו כך נעשה וכך נפעל".

"אני מקווה מאוד שבית המשפט יכריע שלא לערוך בחירות חוזרות", מסכם ראש העיר, "ואני מזמין את כל חברי מועצת העיר להצטרף לקואליציה. אין לי ספק שאיחוד הכוחות של כלל המגזרים בעיר יכול להביא רק ברכה ותנופה לעיר בית שמש על כל שכונותיה".
בית המשפט בית שמש משה אבוטבול עתירה מחוזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד