י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ראש עיריית אשדוד: "ב'טרם' משלבים מצויינות עם שירות מהיר"

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי ביקר במיון 'טרם' בעיר ועקב מקרוב אחר הטיפולים והשירותים הניתנים בו • בתום סיורו הודה להנהלת 'טרם' על הטיפול המקצועי והמהיר המוענק למטופלים

ר"ע אשדוד בביקור ב'טרם'
ר"ע אשדוד בביקור ב'טרם'

מאז פתיחתו של מיון 'טרם' באשדוד לאחרונה, פוקדים אותו תושבי העיר והאזור והם זוכים לקבל טיפול מקצועי מהיר שמחליף ברוב המקרים את הטיפול המתיש בחדרי המיון.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ביקש לחזות מקרוב אחר הפעילות הנעשית במיון 'טרם' בעיר, והוא הגיע לביקור מיוחד, כשהוא מלווה במנהלת מחלקת הבריאות בעירייה הגב' אילנה שמלה ללום וראש מינהל הרווחה הגב' רונית צור.

ראשי מיון 'טרם' הצטרפו לסיור והציגו את היתרונות שבטיפול ב'טרם' ועל כך שבזכות הטיפול במרכז, נמנעים המטופלים מלהגיע לחדרי המיון הסואנים המרוחקים יחסית מאשדוד, כשאת הטיפול המקצועי והמהיר ביותר הם יכולים לקבל בסמוך לביתם ובמהירות.

לאחר הסיור הממושך הביע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התפעלות מהטיפול המקצועי והמהיר לו זוכים המטופלים. "העיר אשדוד שיוועה זמן רב למקום אשר בו ניתן יהיה לקבל את שירותי הרפואה הדחופה במהירות ובמקצועיות ואני בהחלט מתרשם שבמיון 'טרם' משלבים היטב את המצוינות בשים דגש על שירות מהיר" אמר.

ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-79 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר. את מיוני 'טרם' ברחבי הארץ פוקדים למעלה מ-400 אלף מטופלים אשר מקבלים שירותים מגוונים בידי בכירי אנשי המקצוע הרפואיים כאשר במיון מעטפת רחבה של שירותי מעבדה, רנטגן והדמיה, לצד טיפולים מגוונים הניתנים בידי רופאים בכירים. על פי נתוני 'טרם' חוסכים רוב רובם של המטופלים עם הגעתם ל'טרם' את ההגעה לחדרי המיון המרוחקים והסואנים ובכך משלימים את הטיפול המקצועי במסגרת מיון 'טרם' בתוך כשעה.
טרם טיפול אשדוד מיון חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד