כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ראש העיר התערב וצו הפינוי למאהל המחאה בוטל

ראש עיריית ירושלים הגיע לבקר במאהל המחאה של המשפחות השכולות נגד שחרור האסירים והתנצל: "הצו הוצא שלא בידיעתי"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש עירית ירושלים ניר ברקת, הודיע על ביטול צו הפינוי שהוצא למאהל המשפחות הכולות מטול בית ראש הממשלה.

ראש העיר הגיע לביקור במאהל כשהוא מלווה באריה קינג ודב קלמנוביץ. לדבריו הצו הוצא שלא בידיעתו והוא הודיע למשפחות: "זכותכם הדמוקרטית להפגין ולא רק שלא נמנע זאת אלא שאנחנו גם נעזור לכם. הוצאת הצו לא הייתה בידיעתי ואני מתנצל על כך".

עוד בנושא:
זעם במשפחות השכולות: עיריית י-ם מגרשת אותנו

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת מסר לסוכנות 'תצפית': "כאב המשפחות השכולות ברור, אין אחד שלא מבין ואני בטוח שזה כולל בממשלה. את המחיר שמשלמות המשפחות השכולות שעוברות זאת בפעם השנייה ולפעמים גם בפעם השלישית והרביעית.

"באתי קודם כל להזדהות עם הכאב של המשפחות השכולות, וכל החברים שמעלים את המחיר הכבד שעם ישראל משלם, הוא לא רק מחיר עבר אלא גם במידה מסויימת מחיר עתידי בעבור החלטה שכזו".

חבר הנהלת העיר ירושלים אריה קינג מסר לסוכנות תצפית: "ראש העיר ניר ברקת נשמע לפניותיהם של חברי הנהלת העייריה שהביעו פליאה על המהלך של פקח במחלקת הפיקוח העירוני לפנות את המאהל. הייתה תמימות דעים בקרב הנהלת העיר ובראש ובראשונה בקרב ראש העיר ניר ברקת שאין לפנות את המאהל. הגענו לפה עם ראש העיר בכדי להביע הזדהות עם מחאת המשפחות השכולות ולהודיע להם שהם מוזמנים להישאר וקולם הוא הקול שלנו. הקשבנו לדבריהם על החלטת הממשלה והתייחסנו לעובדה שמחבלים האמורים להשתחרר לתחומה של ירושלים, ואנחנו נעשה הכל על מנת להצר את צעדיהם ולצמצם את זכויותיהם כתושבי ירושלים ככל שהחוק מאפשר".
מחאה מחבלים אסירים מאהל ראהמ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד