כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אש בבני ברק: צעיר חרדי נורה ונפצע קשה

תקרית ירי חמורה ברחוב השומר פינת אברהם בן דוד בבני ברק: צעיר תושב העיר בן 24 המוכר למשטרה, נורה בחזה ונפצע • כדור אחד חדר את גופו ויצא מהגב, וכדור נוסף נותר בגופו • הפצוע פונה לתל השומר והועבר מיידית לחדר ניתוח, כשמצבו מוגדר אנוש • עד ראייה: "שמעתי שלוש או ארבע יריות, ואז ראיתי את הצעיר מתמוטט" • בפנים: וידאו

צילום חדשות mivzaklive
צילום חדשות mivzaklive



בכניסה לבני ברק, ברחוב אברהם בן דוד פינת השומר, נורה צעיר כבן 25 המוכר למשטרה מתחום הפלילים, בעיקר פשיעה וסחר בסמים - ונפצע, ככל הנראה על רקע מאבקי שליטה בין כנופיות עבריינים יריבות.

כונני מד"א, 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה מאוד באמבולנס מד"א לבית החולים תל השומר.

על פי הדיווח מחדר הטראומה בבית החולים, שם הוא מורדם ומונשם, כדור אחד חדר את גופו בחזה ויצא מהצד השני, ואילו כדור נוסף נותר בתוכו.

פ. שחלף במקום עם רכב, מספר ל'בחדרי חרדים': "שמעתי שלוש או ארבע יריות, והבטתי לכיוון מקור הרעש, שם הבחנתי בבחור צעיר עם קפוצ'ון לבן שמתמוטט". אזרחים אחרים סיפרו כי ראו רכב בצבע לבן שנמלט מזירת האירוע במהירות. "זה היה נראה שיצא מרכב ואז נורה", ציין פ.

ממשטרת תל אביב נמסר, כי נשמעו יריות ברחוב השומר ליד צומת קוקה קולה. מבדיקה ראשונית עולה כי גבר נורה על ידי 2 חשודים שנמלטו ברכב.

מספר חשודים עוכבו לחקירה.



ניצב משנה שמעון לביא, מפקד מרחב דן במשטרת ישראל אמר כי "התקבל דיווח על ארבע יריות שנורו לכיוון רחוב השומר מכיוון כביש 4. צוותי משטרה ומד"א שמגיעים למקום הבחינו בגבר, בשנות העשרים לחייו, כשהוא שרוע על הרצפה כשעל גופו מספר קליעים. בדיקה ראשונה מעלה כי ככל הנראה מדובר בירי שבוצע מרכב חולף".


צילום: משה קליין

הצעיר שנורה הינו יעד של חוקרי מרחב דן, בן 24 תושב העיר המוכר למשטרה מעבירות אלימות, איומים, רכוש וסמים, נדקר לפני כשנה בכ"ב שבט בליל שבת ברחוב השומר בבני ברק, ונפצע באורח בינוני.

יוני מרטין, מתנדב איחוד הצלה שטיפל בפצוע, מספר ל'בחדרי חרדים' כי התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על יריות שנורו ביציאה מבני ברק לכיוון הלו תימן. "נתקלנו ברכב פרטי העומד בשולי הכביש, ובתוכו בחור חובש כיפה בשנות ה-20 לחייו, עם ירי בפלג גופו העליון. לאחר טיפול ראשוני מסייע ומציל חיים בשטח, הוא פונה לבית החולים".

עוד בנושא:
נוער שוליים בלב בני-ברק: צעיר נדקר בראשו וגפיו

חובש מד"א ו'הצלה גוש דן' מאיר זרגריאן המתגורר ברחוב סמוך, יצא מיד לכתובת. "ראיתי אדם כבן 25 עם פצע ירי בחזה, הענקתי לו טיפול ראשוני מציל חיים יחד מתנדבים נוספים, ופיניתי אותו באמבולנס מד"א לחדר טראומה בתל השומר. לאחר טיפול ראשוני בחדר הטראומה הוא הועבר לחדר ניתוח, ומצבו מוגדר קשה". צוות בית החולים והרופאים ציינו לשבח את המהירות בה הפצוע הגיע לחדר הטראומה, מה שהותיר סיכוי להצלת חייו.

צילום חדשות mivzaklive









משטרה ירי פצוע השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד