א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חיסול בבני ברק: הוארך מעצר שני החשודים בירי

שני החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו ב'בן גוריון' בשעות הבוקר המוקדמות • הפצוע, יהודה קטלן - עדיין נאבק על חייו

צילום: חדשות mivzaklive
צילום: חדשות mivzaklive

לאחר ליל אמש (א) במהלכו נורה יהודה קטלן, צעיר תושב בני ברק בן 24 המוכר היטב למשטרה, ברחוב השומר פינת אברהם בן דוד בבני ברק, עצרה המשטרה שני חשודים בביצוע הירי, תוך כדי שהם מנסים לברוח לחו"ל.

שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו בשעה 6:00 בנמל התעופה בן גוריון, כשהם מנסים לעזוב את הארץ לספרד. מעצרם הוארך בשעות הצהריים עד ליום ראשון.

המשטרה דרשה בבית משפט השלום בתל אביב הבוקר,להאריך את מעצרם של שלמה דהאן בן 25 ויואל בן ניסן בן 19 - תושבי בני ברק, בעשרה ימים, בשל מסוכנות, שיבוש מהלכי חקירה ומשפט, העלמת ראיות והימלטות מאימת הדין.

פרקליטם של החשודים, עו"ד רותם טובול, אמר כי כבר בשעות הערב ידעה המשטרה על האירוע, החשודים נחקרו, יחד עם זאת פעולות החקירה המתבקשות על ידי המשטרה הם 14 לכל אחד. "לדעתי חלקן אפשר לבצע כשהם משוחררים, ולכן אבקש לצמצם את הימים משמעותית אם בית המשפט נעתר לבקשה. אין עדיין ראיות ספציפיות הקושרות את החשודים וכל מה שיש בזה, זה בגדר השערה. אין ראיות פורנזיות".

עוד בנושא:
נוער שוליים בלב בני-ברק: צעיר נדקר בראשו וגפיו
אש בבני ברק: צעיר חרדי נורה ונפצע קשה

השופט שמואל מלמד אמר במהלך הדיון כי מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם, וזאת בהסתמך על החומר שנאסף עד כה. יצויין כי החקירה נמאת בראשיתה, וניתן כבר עתה לקבוע כי קיימות ראיות וחשד סביר ממשי כנגד החשוד.

"אשר על כן - ותוך התחשבות ברשימת פעולות החקירה שהוצגה לפני - אני נעתר לבקשה אם גם באופן חלקי, ומורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום 05/01/2014 בשעה 12:00", הכריע השופט.

קטלן עצמו עדיין נאבק על חייו בבית החולים 'תל השומר', כשהוא מורדם ומונשם. שמו לתפילה: יהודה בן שרה.

הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין קבוצות עבריינים מקומיות.

מפקד משטרת מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, הטיל את החקירה על צוות חקירה מיוחד, שאכן הצליח לבצע את המעצר בטרם עזבו החשודים את גבולות הארץ.
ירי משטרה ספרד חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד