י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גלית איטליה מציגה: אביזרים חדשניים לפאניות

בין המוצרים החדשים של חברת הפיאות הגדולה בעולם: פן מקצועי וחזק בעל משתיק קול המווסת את עוצמת הרעש • אינפורמטיבי

גלית איטליה מציגה: אביזרים חדשניים לפאניות

גלית איטליה, חברת הפיאות הגדולה בעולם, המשווקת לפאניות מוצרים מקצועיים ואיכותיים בתחום השיער והיופי, מכניסה בימים אלה מוצרים חדשים באיכות מעולה.

בין המוצרים המובילים שישווקו מעתה, ניתן למצוא את הפן איתמר מדגם 4600, תוצרת איטליה. פן איתמר הינו מקצועי מאד, בעל עוצמה חזקה של 2500 וואט, הנותנת לשיער מראה חלק ויפיפה גם לאחר שעות רבות.

האקלים הישראלי העוטף את השערה בלחות רבה, מצריך פן בעל עוצמה חזקה על מנת ליישר את השיער ולהגיע לפריזורה הרצויה, לאיתמר טכנולוגיה מיוחדת המונעת מהשערה להישרף בעת פעילות פן חזקה ומנגנון יחודי בעל משתיק קול המווסת את עוצמת הרעש, התורם לאיכות החיים של הפאנית ולסביבה שקטה יחסית.

כמו כן מייבאת החברה בובות תצוגה חדשניות המותאמות לפאניות, ראשי התצוגה עשויים מחומרים חזקים ועמידים במיוחד ומחירם נע בין 150-250 ₪.

ואחרונות חביבות, מברשות לפן, ממותג לית איטליה, המותאמות למבנה כף היד, מעולות לשיער רגיל וכמובן גם לפיאות. כל המברשות מצופות אלומיניום המגן על השערה ומונע את שבירתה, עשויות מחומר עמיד ובעלות חיים ארוכים במיוחד.

לגלית איטליה, מותג פרטי ואיכותי למגוון מוצרי פיאות, שמפו ומרכך המותאמים במיוחד לפאות. בנוסף משווק המותג גם מסכת הזנה המיוצרת בשיתוף פעולה עם חברת אינדולה המפורסמת. החברה גם משווקת תכשירי ספרי לתסרוקות, סיכות בייבוא בלעדי מאיטליה, ועוד.

כל אביזרי וחומרי המוצג "גלית איטליה" נבדקו על ידי פאניות מומחיות והוכנסו לשימוש רק לאחר שזכו לאמונן ב-100%.
מוצר פיאה פן גלית משתיק קול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד