כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בשורה להורים בירושלים: צהרונים בזול - לעוד שנתיים

הממשלה אישרה את המשך פרויקט הצהרונים בזול • ברקת מברך: "יקל על משפחות צעירות • בפנים: התעריף המלא

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

ראש העיר ירושלים ניר ברקת בירך את החלטת הממשלה מאתמול (א) להמשיך את הפרויקט המשותף של הצהרונים המוזלים בירושלים (ציל"ה) גם בשנתיים הקרובות.

רפורמת הצהרונים הציבוריים בירושלים אותה הוביל ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ניר ברקת בשיתוף פעולה מוצלח עם משרדי הממשלה, היא בשורה משמעותית למשפחות הצעירות בעיר, וכבר השנה נפתחו מאות צהרונים איכותיים במחיר שווה לכל נפש, הזול במאות שקלים מהמערכות הפרטיות.

ברקת אמר: "המשך הפעלת תכנית הצהרונים המסובסדים בירושלים היא הישג משמעותי לטובת משפחות צעירות רבות שחשובות כל כך לעיר. הצלחנו להשיג יעד ארוך טווח בהארכת יום הלימודים במחיר נמוך ופוטנציאל משיכת המשפחות הצעירות לבירה רק יגדל. אישור המשך התכנית גם בשנתיים הקרובות מעיד על האמון ושיתוף הפעולה של הממשלה עם העירייה, לאור הצלחתה בהפעלת מערך הצהרונים השנה. אני מודה לשרי האוצר, החינוך, הכלכלה והמשפטים ולממשלת ישראל על העבודה המשותפת עם העירייה להמשך הפעלת התכנית גם בשנתיים הקרובות בבירה".

במסגרת התכנית זוכים ההורים לצהרונים מוזלים ואיכותיים במחיר מסובסד ושווה לכל נפש, וניתנות תוספות פדגוגיות וחינוכיות נוספות בצהרונים. בנוסף, ניתנות הנחות להורים עובדים והנחות נוספות למשפחות על פי מצבם הסוציו-אקונומי.

עלות הצהרונים המסובסדים הינה נמוכה משמעותית מהצהרונים הפרטיים אליהם שילמו ההורים בעבר כ-850 ₪ בממוצע, והיא עומדת על:

395 ₪ לחודש להורים עובדים.

495 ₪ לחודש להורים שאינם עובדים.

315 ₪ לחודש להורים עובדים בעלי כושר השתכרות נמוך.

שעות הפעילות בגנים הן: 14:00-16:30. הצהרונים פועלים במשך 10 חודשים וכוללים בתוכם גם פעילות רגילה ב-15 ימי החופשות להורים לאורך השנה, ללא תוספת תשלום.
צהרון ברקת ירושלים אוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד