י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: 300 חסידים ב'א שבת און קליוולנד' בטבריה

חסידי קליוולנד ובני משפחותיהם הגיעו לשבת ההילולא של ה'דברי יששכר' זצ"ל במלון פלטרין בראשות האדמו"ר • גלריה

צפו: 300 חסידים ב'א שבת און קליוולנד' בטבריה

כ-300 איש עשו את השבת האחרונה - פרשת וארא - בצילו של האדמו"ר מקליוולנד, כמידי שנה בשבת זו לרגל הילולת אביו האדמו"ר בעל ה'דברי יששכר' מסטראזניץ זצ"ל שחלה השבת.

'א שבת און קליוולנד' כבר הפכה למסורת רבת שנים, כאשר חסידים מתקבצים ובאים מכל חלקי הארץ לעשות את שבת ההתוועדות השנתית בצילו של האדמו"ר - הידוע בחיבתו ובאהבתו לכל יהודי באשר הוא והשוכן ברחוב הר סיני ברעננה.

לאור הגידול בכמות הבאים להסתופף, נערכה השבת במלון 'פלטרין' בטבריה. כ-300 איש, אנשים, נשים וטף, באו מכל קצוות הארץ. בהם אברכי הכוללים השוקדים בתלמוד ובהוראה ברשת הכוללים שבמרכזי המוסדות ברעננה ובביתר עילית.

במהלך השבת עבר האדמו"ר לפני התיבה לרגל הילולת אביו, כן נשא מדברותיו במספר הזדמנויות במהלך השבת, בהם העלה את זכרו של אביו וריתק את המתאספים בסיפורי הוד חייו ופעליו, כמו כן הודה האדמו"ר נרגשות לכל המתאספים, אשר לדבריו גרמו לו קורת רוח מרובה בעודם מטריחים עצמם ממרחקים לבוא ולהתלכד לזכרו של אביו בעל ההילולא זצ"ל.

שיא השבת היה בעת סעודה שלישית, כאשר נשא האדמו"ר דברים נלהבים בענייני הזמן והשעה והאציל מברכותיו על הקהל הרחב, כשעתיים לאחר צאת השבת סיים האדמו"ר לערוך את שולחנו וירד לפני התיבה לתפילת מעריב, לאחריה הבדיל על הכוס, והקהל עבר על פניו להפרד בברכת א גוטע וואך.

כשעתיים לאחר צאת השבת, הופיע האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק (ששבת אף הוא בעיר) בפתח חדרו של האדמו"ר לביקור נימוסין שארך כרבע שעה, השניים שוחחו בדברי תורה בענייני השעה, לאחר מכן נפרדו לשלום כשהאדמו"ר מקליוולנד מלווה את אורחו כברת דרך ומודה לו על בואו.

















טבריה שבת קליוולנד חסידים הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד