י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגרש"מ עמאר בירך את 'תקווה לדורות'

הגרש"מ עמאר לראשי ארגון 'תקוה לדורות', המסייע לחשוכי ילדים: "אין דבר גדול יותר מאשר לסייע לזוגות שמצפים לילד"

ראשי הארגון בביקור
ראשי הארגון בביקור

ראשי הנהלת ארגון 'תקווה לדורות'; הרב ישראל יוסקוביץ, הרב מרדכי קרימלובסקי, הרב שאול שוורץ והרב אברהם רוזנבאום, ביקרו במעונו של הראשון לציון לשעבר, הגאון רבי משה שלמה עמאר, שהאציל את ברכתו עליהם ושיבח את פעולותיו הגדולות של הארגון למען זוגות חשוכי בנים המצפים לישועתם.

במשך שעה ארוכה הציגו ראשי הארגון את הפעילות הענפה של הארגון, ואת מאות הפניות לקו הייעוץ המקצועי של 'תקווה לדורות' המופעל על ידי מיטב היועצים הרפואיים - המשמשים בין היתר בתפקידי מפתח בקופות החולים ובתפקידים בכירים בעולם הרפואה.

בפני הגרש"מ עמאר הוצגו גם עלוני החיזוק והתמיכה, הקונטרסים התורניים וחוברות ההדרכה, היוצאים לאור על ידי 'תקווה לדורות', תוך שהם מציינים את החשיבות הרבה שמייחסים ראשי ההנהלה לשילוב מובהק בין התמיכה הרפואית במסגרת במסגרת מימון, הכוונה וייעוץ רפואי, לבין התמיכה והחיזוק הנפשי במסגרת קו התמיכה, עלוני החיזוק, חוברות ההדרכה וקבוצות התמיכה של נשות הארגון.

הראשון לציון הביע התרגשות רבה ממגוון הפעולות הברוכות של הארגון, והתעניין במשך שעה ארוכה תוך שהוא יורד לפרטים הקטנים באופן הסיוע והתמיכה הניתנים לפונים הרבים, באומרו: "אין זכות גדולה מזו, מאשר לסייע לזוגות המשוועים לילד".
תקוה לדורות הרב עמאר ביקור רפואי ייעוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד