י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כך מגייסים תרומות בפריז: פרשת המן ומידד טסה

בחסידות טשרנוביל פיצחו את השיטה: ערב גיוס כספים בהשתתפות האדמו"ר ילווה בזמר הצעיר ובתפילה לפרנסה

כך מגייסים תרומות בפריז: פרשת המן ומידד טסה

מוסדות טשערנוביל בבני ברק, כמו שאר מוסדות התורה, זקוקים לסיוע כלכלי של חרב הקיצוצים החדה. בצעד מפתיע, החליטו במוסדות על גיוס כספים באמצעות ערב שירה למען המוסדות שיתקיים ביום שני הקרוב בפריז שבצרפת, בשיתוף הזמר הצעיר ואהוב הקהל ...מידד טסה.

ומה למידד טסה ולחסידות טשערנוביל?

מתברר, כי בחסידות עקבו אחרי טסה, ונוכחו לגלות כי הציבור להוט אחריו ולהופעותיו מגיעים משתתפים רבים. ההנהלה החליטה להרים את הכפפה ולשבץ את הופעתו של טסה בערב היוקרה, בו אמור להשתתף גם האדמו"ר - שיוצא במיוחד לצרפת להירתם ולסייע לגיוס הכספים. מדובר למעשה בהופעה הרביעית של טסה בשנה האחרונה בהשתתפות האדמו"ר, כאשר בכל פעם, ההופעה נערכת באזור אחר במדינה.

הדינר יתקיים באולמי בית חנה ברובע ה-19 בפריז, והכניסה ...חינם לכל הקהל. מכיוון , שלמחרת יחול יום שלישי פרשת בשלח, שבו על פי המקובל מרבי מנחם מענדל מרימנוב זי"ע, ישנה סגולה לקריאת פרשת המן, לכן ניתן לערב זה הכינוי 'מסיבת הפרנסה'.

בתום המופע, יתקיים מעמד קריאת פרשת המן בציבור בראשות האדמו"ר, ולאחר מכן, יעברו כל מי שתרם 18 יורו ומעלה לטובת המוסדות לפני האדמו"ר, ויקבלו מידיו בקבוק יין לברכה.

מקורבי האדמו"ר מציינים, כי למרות שעל פי הקבלה אין לקרוא חומש בלילה, מכיוון שהדבר נעשה כתפילה וכסגולה ולא כלימוד, ובפרט בתקופת כלכלית קשה זו, אין בכך כל מניעה ויש בכך מעין צו השעה.

כמו כן, האדמו"ר יבקר בימי השבוע בכל תפילה בבית כנסת אחר בעיר, ולאחר מכן יקבל את קהל המתפללים לברכה. האדמו"ר גם צפוי לערוך ביקורים בבתי הספר היהודים באיזור פריז.
פריז טשרנוביל דינר כספים מידד טסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד