ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הישג לפרוש: תחנת מד"א תופעל באלעד בתוך חודש

בחודש הקרוב תושק תחנת מד"א במתחם הביטחון באלעד, כך סוכם בפגישת ראש העיר ומנכ"ל מד"א • פרוש: "מודה להנהלת מד"א"

הישג לפרוש: תחנת מד"א תופעל באלעד בתוך חודש

לאחר שנים רבות של ציפייה, תופעל תחנת מד"א בחודש הקרוב באלעד, כך סוכם בתום פגישה בין מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין לראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש.

בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר, השתתפו מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, מנהל אגף המבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ, מנהל מרחב ירקון חיים דורי ובכירי עיריית אלעד ובהם יו"ר הבית היהודי בעיר חבר המועצה שי נתן, היועץ המשפטי לעירייה, גזבר העירייה ומהנדס העיר.

במהלך הפגישה סיכמו ראש העיר הרב ישראל פרוש ומנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין על הפעלת תחנת מד"א בעיר בתוך שלושים יום. התחנה שהקמתה אושרה עקרונית כבר לפני מספר שנים, תופעל במתחם הביטחון בעיר כאשר עתה ניתנו ההיתרים הסופיים להפעלתה.

בתחנה הושקעו מאות אלפי שקלים תרומת ידידי מד"א הולנד והיא תשמש כנקודת הזנקה לכוחות מד"א ואמבולנס מד"א יעמוד בתחנה לצאת לכל קריאה ולשרת את תושבי העיר אלעד.

במהלך הישיבה סיכמו ראשי וקברניטי העירייה עם ראשי מד"א על העמקת שיתוף הפעולה ביניהם. לבקשת ראש העיר המתנדבים מהעיר אלעד יתנדבו ויפעלו תחת מד"א וישמשו כאנשי צוות באמבולנסים של מד"א.

בשבועות הקרובים ייערך טקס חנוכת הבית והשקת התחנה בהשתתפות רבני העיר ופרנסיה, אישי ציבור וראשי מד"א.

ראש עיריית אלעד, הרב ישראל פרוש, מסר: "אני רואה חשיבות רבה לסייע לתושבי העיר ולהגביר את הביטחון הרפואי בה. אני מודה למגן דוד אדום על שהחליטה להציב את תושבי העיר אלעד בראש סדרי העדיפויות של הארגון. אפעל להוביל לפעילות משותפת של כל המתנדבים בעיר להצלת חיים מהירה ואיכותית".

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "הקמתה של תחנת מד"א באלעד תגביר את השירות לתושבי העיר ותאפשר לנו להעניק את הטיפול הרפואי המקצועי ביעילות ובמהירות".
מד''א אלעד השקה פרוש אלי בין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד